اخبار داغ

️فرمانده انتظامی قزوین:

۷۴ دوربین تخلفات جاده‌ای را در سطح استان قزوین رصد می‌کند

۷۴ دوربین تخلفات جاده‌ای را در سطح استان قزوین رصد می‌کند
فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: 26دستگاه دوربین هوشمند ثابت و 48 دستگاه دوربین کنترل سرعت دستی برای کنترل تخلفات رانندگی در جاده‌های استان جهت رصد کامل می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مهدی محمودی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: با عنایت به مصادف شدن ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی با روزهای پایانی تعطیلات تابستانی و پیش بینی افزایش چشمگیر حجم سفر در راههای استان، پلیس راه استان قزوین با اتخاذ تدابیر لازم و استفاده از گشت‌های پلیسی محسوس و نامحسوس، ایمنی سفر را در کلیه محورهای مواصلاتی استان قزوین برقرار می‌کند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


️ این مقام ارشد انتظامی افزود: تعداد 26دستگاه دوربین هوشمند ثابت و 48 دستگاه دوربین کنترل سرعت دستی برای کنترل تخلفات رانندگی در جاده‌های استان جهت رصد کامل نحوه رانندگی رانندگان به منظور برخورد قاطع و پیشگیرانه با تخلفات رانندگان متخلف و جلوگیری از بروز هرگونه حوادث تلخ فعال است. 

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه استان قزوین دارای موقعیت جغرافیایی خاص و استراتژیک است و به عنوان ترمینال و کریدور تردد وسایط نقلیه به استانهای غربی، مرکزی شمالی و شمال غرب کشور مطرح است.

این مسئول بیان کرد: از عصر امروز سه شنبه مورخه 27/6/97 لغایت روز شنبه مورخه 31/6/97 شاهد افزایش تردد وسایل نقلیه در کلیه راههای استان قزوین خواهیم بود که به منظور ایجاد امنیت ترافیکی و سفری ایمن برای رانندگان محترم پلیس راه استان قزوین با برگزاری جلسات هماهنگی متعدد، تدابیر لازم را در این زمینه اتخاذ کرده است. 

وی با اشاره به استقرار 6 ایستگاه پلیس راه جاده ای و افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس و نظارت کامل بر رفتار ترافیکی رانندگان با استفاده از دوربین‌های نظارتی و کنترل تخلفات هوشمند ابراز کرد: پلیس با قاطعیت و بدون اغماض با تخلفات رانندگان متخلف و توقیف خودروهای آنان برخورد خواهد کرد. 

محمودی یادآور شد: با توجه به اینکه به صورت روزانه بالغ بر 2000 دستگاه اتوبوس در حال تردد در جاده‌های استان هستند نظارت و کنترل مستمر بر رفتار رانندگان ناوگان مسافربری بالاخص رانندگان اتوبوس‌ها با سامانه هوشمند کنترل الکترونیکی با دقت انجام خواهد شد. 

فرمانده انتظامی استان توصیه کرد: رانندگان محترم قبل از شروع سفر از سلامت فنی وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل نموده و در زمان رانندگی سرعت مطمئنه را رعایت کرده و از ارتکاب هر گونه تخلفات رانندگی پرهیز کنند.

وی در پایان گفت: همچنین طی هر 2 ساعت رانندگی مستمر 30 دقیقه استراحت کنند زیرا علت اصلی اغلب تصادفات در راه‌های استان قزوین ناشی از خستگی و خواب آلودگی است.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه