اخبار داغ

رئیس شورای شهر کرج مطرح کرد؛

استعفای شهردار منتخب کرج و پاسخ استعلام از وزارت کشور را دریافت نکرده ام/ برخی علاقه ندارند شورای پنجم به نتیجه برسد

استعفای شهردار منتخب کرج و پاسخ استعلام از وزارت کشور را دریافت نکرده ام/ برخی علاقه ندارند شورای پنجم به نتیجه برسد
عباس زارع گفت: به عنوان رئیس شورا هیچگونه انصرافی به دستم نرسیده است و تا کنون جوابیه استعلام وزارت کشور را نیز درباره سیروس شفقی دریافت نکرده ام.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «کلانشهر کرج بیش از 6 ماه از فقدان شهردار رنج می برد و به زعم برخی کارشناسان ادامه این روند چالشی جدی گریبانگیر شهر خواهد شد»، هیاهویی است که طی روزهای اخیر غالب موضوعات فضای مجازی کلانشهر کرج را به خود اختصاص داده و شائبه هایی را در ذهن عموم در راستای انتخاب شهردار به وجود آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
آنچه در گروه ها و کانال های تلگرامی دست به دست می شود فشارهای سیاسی بر سیروس شفقی به عنوان گزینه منتخب شورای شهر پنجم کرج به عنوان شهردار برای استعفا از این سمت است.
,
 
,
موضوع مطرح شده دیگر این است که با توجه به روزهای پایانی استعلام سیروس شفقی از وزارت کشور، علی رغم تائید مراجع قانونی، وزیر کشور خواهان انصراف شفقی از پست شهرداری کرج شده است.
,
 
,
شبکه خبری تحلیلی تیتریک برای دست یابی به صحت و سقم این ماجرا به سراغ رئیس شورای شهر کرج رفت تا جزئیات این موضوعات مطرح شده در فضای مجازی را از وی جویا شود.
,
 
,
عباس زارع در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: من به عنوان رئیس شورا هیچگونه انصرافی به دستم نرسیده است و تا کنون جوابیه استعلام وزارت کشور را نیز دریافت نکرده ام.
, تیتریک,

وی افزود: برخی از افراد علاقه مند نیستند شورای پنجم به نتیجه دلخواه خود برسد و با توجه به اینکه شهرداری کرج نیز دستگاه حساسی است تلاش خود را می کنند.
,
,
 
,
زارع اظهار داشت: من به عنوان رئیس شورا در این حوزه نمی توانم موضعی بگیرم اما قائدتا شنبه یا یکشنبه باید پاسخ استعلام به دست ما برسد و در این صورت روز یکشنبه در صحن شورا مطرح خواهد شد.
,
 
,
 
,
 
,


انتهای پیام/
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه