اخبار داغ

باز آمد بوی ماه مهر؛

گام های پر از مهر دانش آموزان اردل به سرچشمه علم و معرفت

گام های پر از مهر دانش آموزان اردل به سرچشمه علم و معرفت
بازهم با پایان یافتن فصل تابستان، بوی ماه مهر در کوچه پس کوچه های شهرستان اردل پیچیده و باز هم مدارس چشم به در دوخته و به انتظار نشسته‌اند تا سال تحصیلی جدید را همراه با دانش آموزان آغاز کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، با پایان یافتن فصل تابستان بوی مهر در کوچه و پس کوچه‌های شهرمان پیچید و باز هم مدارس بعد از 3 ماه چشم‌انتظاری، سال تحصیلی جدید را همراه با دانش آموزان آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
, ,
,

امروز هزاران دانش آموز اردلی به شوق آموختن، روانه مدرسه شدند، همه ساله با شروع ماه مهر کوچه‌ها و خیابان‌ها رنگ و بوی دیگری پیدا می‌کنند و شور و شوق دانش‌آموزان جلوه زیبایی به جامعه می‌بخشد.

از امروز کوچه‌ و خیابان‌های شهرها و روستاهای  اردل، میزبان قدم‌های استوار دانش‌آموزانی است که فعالیت خود را در مدارس این شهرستان آغاز می‌کنند.

, .,
,
,
, ,

دانش‌آموزان، کوله به دوش یا کیف به دست با عزم و اراده و نگاه به آینده روانه مدارسی می‌شوند که سه ماه تابستان برای حضور آنها انتظار کشیده است تا آینده‌سازان را تحویل جامعه اسلامی ما دهد.
 
دانش آموزان اردل بار دیگر حس حضور در مدرسه را تجربه کردند و در پشت میز و نیمکت‌های مدارس نشستند تا در مدرسه زندگی مشقی جدید بنویسند و در جاده سبز زندگی و آینده خود و کشور گامی دیگر بردارند.

, .,
,
, .,
, ,

امروز دیوارهای مدرسه پر از شور و شوق حضور دانش‌آموزان بودند و کلاس ها با آغوش باز در آستانه درها ایستادند تا میهمانان خود را در آغوش بکشند و سالی جدید تحصیلی را برایشان رقم بزنند.

انتهای پیام/
 

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه