اخبار داغ

رئیس روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی کرمان:

سوخت به اندازه کافی در کرمان وجود دارد/هجمه بالای تقاضا باعث بالا رفتن دو برابری مصرف شده است

سوخت به اندازه کافی در کرمان وجود دارد/هجمه بالای تقاضا باعث بالا رفتن دو برابری مصرف شده است
باغخانی گفت : کلیه شهروندان کرمانی توجه داشته باشند هیچگونه کمبود فرآورده سوخت و قیر تاکنون نداشته و نداریم و جایی برای نگرانی نیست .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سازناز باغخانی رئیس روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی استان کرمان در گفتگو با راه آرمان اظهار داشت: در کرمان کمبود سوخت وجود ندارد و تقاضای بالا و هجوم به جایگاه های سوخت باعث کمبود آن شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت : ظرفیت انبار شهید احمدی روشن بیش از  ۳۶۰ میلیون لیتر فرآورده است که نه تنها برای روزهای آتی بلکه برای ماه های آینده نیز فرآورده وجود دارد  و سوخت از طریق خطوط لوله تامین می شود.

,

رئیس روابط عمومی شرکت نفت استان کرمان افزود: از ابتدای مهر ماه  به علت هجمه زیاد تقاضا باعث شده تا عرضه و خدمت رسانی جایگاه های سوخت چند برابر شود و این امر باعث بالا رفتن دو برابری مصرف شده است .

,

باغخانی عنوان کرد:  این افزایش مصرف باعث شده تا در تامین دچار مشکل شویم به واسطه این اتفاق  تا ورود فرآورده به جایگاه تایمی لازم دارد تا روند قانونی و تخلیه آن صورت گیرد و این باعث می شود تا صف انتظار در جایگاه بیشتر شود .

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: کلیه شهروندان کرمانی توجه داشته باشند هیچگونه کمبود فرآورده سوخت و قیر تاکنون نداشته و نداریم و جایی برای نگرانی نیست .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه