اخبار داغ

یادداشت؛

دوران سیاه ستم شاهی به روایت خاندان پهلوی

دوران سیاه ستم شاهی به روایت خاندان پهلوی
کسانی که دوران سیاه ستمشاهی را به یاد دارند می دانند که اوضاع کشور از نظر فرهنگی، سیاسی، نظامی، اجتماعی و اقتصادی در سطح بسیار بدی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، در طول تاریخ اکثر شاهان و حاکمان فاسد وقتی به قدرت می رسیدند، تمام عمر خویش و اطرافیان را با غارت بیت المال صرف عیاشی و فساد می کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

"خاطراتی از خاندان پهلوی" عنوان کتاب اسدالله محمدی نیاست که به گوشه ای از زندگی پادشاهان از دوره هخامنشی تا پهلوی می پردازد  که وقتی انسان زندگی اکثر آنان را مطالعه می کند،جز فساد و گناه چیز دیگری دیده نمی شود.

,

 

,

تا کنون چهل سال  از عمر انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران می گذرد. انقلابی که با عنایت خداوند بزرگ و رهبری عبد صالح حضرت امام خمینی(ره) و جهاد و مبارزه ملت مسلمان و شریف ایران، و به برکت خون شهداء عزیز پیروز شد و تاج و تخت دو هزارو پانصد ساله نظام ظلم و ستم از اریکه قدرت به زیر انداخته شد.

,

 

,

آن کسانی که دوران سیاه ستمشاهی را به یاد دارند می دانند که اوضاع  کشور از نظر فرهنگی، سیاسی، نظامی، اجتماعی و اقتصادی در سطح بسیار بدی بود، به طوری که می توان گفت: خدمتی که ده سال انقلاب اسلامی به کشور نمود، بیش تر از تمام دوقرن خاندان قاجار و پهلوی است.

,

 

,

این حقیقت وقتی روشن می شود که اوضاع کشور در تمام ابعاد قبل از انقلاب با بعد از انقلاب مقایسه شود، که ان شاالله در مباحث مختلف این کتاب تا حدودی روشن خواهد شد.

,

 

,

برای آنکه مردم شریف بدانند انقلاب چه نعمت و هدیه بزرگی است که خداوند به آنان عنایت نموده،خاطراتی نیز از زندگی امام خمینی(ره) و رهبرمعظم انقلاب در پایان این کتاب می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه