اخبار داغ

دبیر هیئت شمشیربازی آذربایجان غربی:

اردوی تیم ملی شمشیربازی فلوره نوجوانان و جوانان در ارومیه برپا شد

اردوی تیم ملی شمشیربازی فلوره نوجوانان و جوانان در ارومیه برپا شد
اردوی تیم ملی شمشیربازی فلوره نوجوانان و جوانان با حضور ۸ ورزشکار تا ۲۰ مهرماه در ارومیه برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا شهریار نوبخت در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی شمشیربازی فلوره نوجوانان و جوانان در ارومیه، اظهار داشت: این اردو با حضور ۸ ورزشکار و به میزبانی خانه شمشیربازی ورزشگاه تختی ارومیه تا بیستم مهرماه برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، خاطر نشان کرد: نمایندگان استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، تهران، کرمانشاه، اصفهان و اردبیل در این دوره حضور دارند

,

دبیر هیئت شمشیربازی آذربایجان غربی، با اشاره به این که محمد میرمحمدی سرمربیگری این دوره از اردو را بر عهده دارد، بیان کرد: هادی رضوی تنها نماینده استان در این دوره از اردوهاست و سهند حبیب الهی، ماهان میرزایی، عرفان شیخ ریحانی، علی امینی، سهیل کریمی و متین فتحی دیگر فلوریست های حاضر در اردو هستند.

,

وی، از برگزاری دوره تمرینی و آموزشی با حضور میرمحمدی خبر داد و تاکید کرد: این دوره آموزشی به سبب بهره گیری از تجربیات سرمربی تیم ملی فلوره است که در طول اردو در ارومیه برگزار می شود.

,

نوبخت، با اشاره به حمایت مالی مسئولان از ورزش آذربایجان غربی تأکید کرد: حمایت خوبی از اکثر ورزش‌ها نمی‌شود و شمشیربازی نیز جزو این ورزش‌هاست که بیش از پیش به حمایت مادی نیاز دارد تا هزینه‌ها کاهش یابد تا بتوانیم افراد بیشتری را جذب کنیم.

,

دبیر هیئت شمشیربازی آذربایجان غربی با اظهار گلایه از اصحاب رسانه اظهار داشت: از اصحاب رسانه و صداوسیما انتظار داریم تا ورزش را از انزوا خارج کنند که خود نوعی تبلیغ برای ورزش و نشاط در جامعه باشند و ورزش استان امروز به این مهم بیش از پیش نیاز دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه