اخبار داغ

رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی:

بلاتکلیفی ۴ وزارتخانه کلیدی در شرایط جنگ اقتصادی/ برای دولت متاسفم که وزرای جدید را معرفی نکرده است

بلاتکلیفی ۴ وزارتخانه کلیدی در شرایط جنگ اقتصادی/ برای دولت متاسفم که وزرای جدید را معرفی نکرده است
رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: ما منتظر بودیم سه شنبه یا چهارشنبه وزرا معرفی شوند چرا که 4 وزارتخانه ما در حال حاضر بلاتکلیف هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی درباره استیضاح وزرای دولت دوازدهم و انتخاب وزرای جدید، گفت: در سفری که رئیس جمهور به نیویورک داشت اعلام کرد استیضاح وزیر صنعت مطرح نشود و پس از بازگشت وی، انتخاب وزیر صنعت، اقتصاد و کار در دستور کار قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

عزیز اکبریان امروز صبح با حضور در رادیو البرز افزود: اما در هفته گذشته وزیری معرفی نشد، لاجرم به استناد قوانین و آئین نامه های مجلس جلسه استیضاح وزیر صنعت را برگزار کردیم و به دلیل عدم حضور وزیر، استیضاح وی را به هیات رئیسه مجلس ارجاع دادیم.

,

وی اظهار داشت: روز گذشته (جمعه) رئیس دفتر آقای روحانی اعلام کرد 4 وزیر طی یکشنبه هفته آینده به مجلس معرفی می کنیم، البته ما منتظر بودیم سه شنبه یا چهارشنبه گذشته وزرا معرفی شوند و مجلس نباید تعطیل می شد زیرا 4 وزارتخانه ما در حال حاضر بلاتکلیف هستند.

,

اکبریان تصریح کرد: این گله گی را داریم که در شرایط جنگ اقتصادی از 4 وزارتخانه کلیدی ما دو مجموعه وزیر ندارند و دو وزارتخانه دیگر هر کدام 6 الی 7 معاون بازنشسته دارند لذا برای دولت متاسفم که وزرای جدید را معرفی نکرده است.

,

رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در خاتمه با اظهار تاسف برای مجلس که به دلیل عدم معرفی کابینه توسط دولت یک هفته رسیدگی به این امر را تعطیل کرد، گفت: امیدوارم هفته آینده وزرای جدید معرفی شوند و مجلس آنها را دقیق مورد بررسی قرار دهد.

,

 

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه