اخبار داغ

مدیر تیم فوتبال نود:

تیم ۹۰ ارومیه به مصاف پرسپولیس تهران می رود

تیم ۹۰ ارومیه به مصاف پرسپولیس تهران می رود
مدیر تیم فوتبال ۹۰ ارومیه گفت: تیم ۹۰ ارومیه ۲۶ مهر ماه در قالب جام حذفی با پرسپولیس تهران مصاف می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا یحیی بهاری در گفت‌وگو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به جام حذفی، اظهار داشت: تیم نود ارومیه بر اساس اعلام کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال پنج شنبه هفته جاری ۲۶ مهر ماه در قالب جام حذفی کشور با تیم پرسپولیس تهران مصاف می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، خاطرنشان کرد: تیم نود در دور سوم مسابقات جام حذفی با قرعه استراحت مواجه شد و دیدار با تیم پرسپولیس در قالب مرحله یک شانزدهم صورت می‌پذیرد و برنده این دیدار باید در مرحله یک هشتم با تیم سپید رود مصاف دهد.

,

مدیر تیم فوتبال نود ارومیه، افزود: تیم به سبب آخرین بردی که در برابر تیم آلومینیوم اراک به دست آورد از روحیه بالایی برخوردار است و بازیکنان با روحیه بهتری در میدان حاضر خواهند شد.

,

وی، ابراز کرد: تیم شهرمان تا پایان هفته هفتم لیگ دسته یک فوتبال کشور با کسب ۶ امتیاز در جایگاه یازدهمی قرار دارد که تاکنون توانسته یک برد به دست آورد و سه بازی مغلوب بوده و سه بازی را با تساوی به پایان رسانده است.

,

بهاری، ضمن اشاره به تاریخچه حضور تیم‌های ارومیه‌ای در لیگ دسته یک، بیان کرد: پس از گذشت ۳۰ سال تیم نود با حضور در لیگ دسته یک جان تازه‌ای به فوتبال ارومیه بخشید که برای بقا نیازمند توجه ویژه مسئولان هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه