اخبار داغ

شور حسینی در دل مدافعان خلیج فارس؛

از ثبت نام بیش از ۹۰۰۰ زائر تا خدمات رسانی ۲۹ موکب هرمزگان در اربعین

از ثبت نام بیش از ۹۰۰۰ زائر تا خدمات رسانی ۲۹ موکب هرمزگان در اربعین
هرمزگانی ها که عشق  و محبتشان به اهل بیت زبانزد خاص و عام می باشد این روزها گروه گروه با پای پیاده راهی سرزمین دلدادگی می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ اربعین نزدیک است و قرار سالانه عاشقان راه حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) برای شرکت در بزرگ‌ترین راهپیمایی جهان فرا می‌رسد و قافله دل‌ها و شیفتگان شیدای اباعبدالله به راه افتادند تا قدم در جاده افلاکی نجف –کربلا بگذارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

 امسال عاشقان امام حسین(ع) پرشورتر و بی‌قرارتر از سال های گذشته با سپردن دل به جاده مسیر قدم های عمه سادات را به لطف اشک، تبرک می‌کنند تا به کربلای امام حسین(ع) برسند و به اوج معنویت رسیده  و برکت یک ساله زندگی خود را زیر گنبد طلایی اباعبدالله دریافت کنند.

,

آن هایی که از این قافله عشق جا مانده اند در حسرت جانسوز دیدار با پای پیاده بر دل گذاشته و دلشان را از راه دور رهسپار سرزمین نینوا می کنند.

,

هرمزگانی ها که عشق  و محبتشان به اهل بیت زبانزد خاص و عام می باشد این روزها گروه گروه با پای پیاده راهی سرزمین دلدادگی می شوند.

,

عشق به امام حسین(ع) کودک، جوان و پیر نمی شناسد و همه خود را برای رفتن به این مسیر دلدادگی آماده اند و تاکنون بیش از نه هزار نفر هرمزگانی برای شرکت در پیاده روی اربعین نام نویسی کرده اند.

,

بیش از ۱۲ هزار نفر از هرمزگان در پیاده روی اربعین شرکت می کنند

, بیش از ۱۲ هزار نفر از هرمزگان در پیاده روی اربعین شرکت می کنند,

سجاد قادری، معاون ادره کل حج و زیارت هرمزگان اظهار کرد: نام نویسی زائران از ۱۲ مهرماه در سامانه سماح و دفاتر زیارتی استان آغاز شده است و تا ۵ آبان ماه سه روز پیش از اربعین ادامه دارد.

,


معاون ادره کل حج و زیارت هرمزگان با بیان اینکه پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۱۲ هزار نفر از هرمزگان در پیاده روی اربعین شرکت کنند، اظهار کرد: هزینه نام نویسی زائران ۳۷۲ هزار تومان است که در زمان نام نویسی باید پرداخت شود.

,
,


قادری تصریح کرد: با توجه به استقرار کنسولگری عراق دربندرعباس زمان صدور رواید به کمتر از ۷۲ ساعت کاهش یافته است.

,
,


وی با اشاره به اینکه روادید چهار هزار و ۳۹۶ نفر از زائران تاکنون صادر شده است، خاطر نشان کرد: تاکنون ۲۷۹ هزار نفر در کشور در سامانه سماح نام نوسی کردند.

,
,

اعزام 29 موکب هرمزگانی برای خدمات رسانی به زائران امام حسین(ع)

, اعزام 29 موکب هرمزگانی برای خدمات رسانی به زائران امام حسین(ع),

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی، مسول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان اظهار کرد: 16 موکب در داخل ایران در مرز‌های شلمچه و مهران و در شهر‌های بندرلنگه، بندرخمیر، پارسیان و بندرمغوئیه آماده خدمات رسانی به زائران هستند.

,


حاجبی بیان کرد: 13 موکب در عراق در مسیر شهرهای نجف اشرف، سامرا و کربلا خدمات تغذیه، اسکان موقت و توزیع بسته‌های فرهنگی را به زائران برعهده دارند.

,
,


وی تصریح کرد: این موکب ‌ها که تا دو  روز بعد از اربعین نیز دایر است در روز به 17 هزار و 500 زائر غذای گرم و به 13 هزار زائر نیز اسکان موقت می ‌دهند.

,
,


مسول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان ادامه داد: هزینه‌ ها و امکانات این موکب ‌ها را که شامل اقلام دارویی، بهداشتی و خوراکی است، مردم و خیران به ستاد بازسازی عتبات و عالیات هرمزگان به صورت نقدی و غیرنقدی پرداخت کرده اند.

,
,

گفتنی است سال گذشته 22 موکب از استان هرمزگان پذیرای زائران اربعین حسینی بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه