اخبار داغ

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

بازرسان با روحیه انقلابی و جهادی نقش موثری در احیاء امر به معروف دارند

بازرسان با روحیه انقلابی و جهادی نقش موثری در احیاء امر به معروف دارند
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: بازرسان با داشتن روحیه ی انقلابی و جهادی در احیاء امر به معروف و نهی از منکر فریضه مهمی را احیا کردند که در صورت کندروی و کم کاری در این امر و دستور الهی موضوعی مانند فضای مجازی پیش خواهد آمد و امنیت ملی را دچار آسیب می کند که آن زمان کار از پیشگیری نیز می گذرد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سپاس:  علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در تجلیل از بازرسان امر به معروف و نهی از منکر، گفت: بیش از ده سال است که  مقام معظم رهبری مردم و مسئولین را نسبت به مسائل فرهنگی و اجتماعی گوشزد می کند که لازمه ی آن اقدام انقلابی و موثر در برخورد با ناهنجاریها و شبیه خون فرهنگی است،متأسفانه در برخی موضوعات آنطور که باید عمل نکرده ایم و دشمن دست اندازی های زیادی برای ضربه زدن و رسیدن به اهداف خود در مقابل نظام اسلامی طراحیکرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس:,

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار کرد: هدف اصلی دشمنان کند نمودن حرکت انقلاب اسلامی و در نهایت شکست و به زانو درآوردن نظام و انقلاب است، که با رهنمودهای ولی امر مسلمین این آرزو را به گور خواهند برد .

,

رزمجو با بیان اینکه یکی از اهداف دشمن ایجاد شکاف و فاصله بین مردم و مسئولین و بد بین نمودن مردم نسبت به مسئولین است، افزود:ترامپ در مصاحبه ها و تحلیل ها تابستان گذشته را تابستان سختی برای کشور پیش بینی می نمود و شرایط را بسیار سخت می دیدند در صورتیکه این چنین نبود و در گرمترین و شرجی ترین روزهای سال شاهد برگزاری رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (ص) 2 بودیم در سطح کشور بودیم که این خود بازتاب و پاسخ محکمی به دشمنان ایران اسلامی داشت که مردم ما آماده دفاع از نظام و ارزشها هستند و در هر جا که لازم باشد در صحنه خواهند بود .

,

 دبیر ستاد امربه معروف استان اظهار کرد: در برخی موضوعات شاهد کم کاری و ریزش بوده ایم و دراغلب موضوعات هم شاهد شکوفایی وپیشرفت چشم گیر در حوزه های مختلف  بوده ایم که خود بیانگر حرکت به سمت جلو و پویایی انقلاب و رشد همه جانبه آن است .

,

وی عنوان کرد: بازرسان با داشتن روحیه ی انقلابی و جهادی در احیاء امر به معروف و نهی از منکر فریضه مهمی را احیا کردند که در صورت کندروی و کم کاری در این امر و دستور الهی موضوعی مانند فضای مجازی پیش خواهد آمد و امنیت ملی را دچار آسیب می کند که آن زمان کار از پیشگیری نیز می گذرد .

,

وی استان بوشهر را در بحث جلوگیری از ناهنجاریها و آسیبها نسبت به دیگر استانها راضی کننده عنوان کرد و ابراز کرد: ورود ستاد امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و تشکیل شورای امر به معروف در هر دستگاه نقش بسیار زیاد و بازدارنده ایی در کاهش آسیبها و منکرات در دستگاهها می نماید که بحمدالله و تلاش بازرسان ستاد استان این مهم بخوبی دنبال می شود .

,

رزمجو تاکید کرد: تا کنون هیچ گزارشی از برخورد نامناسب مدیران ادارات و دستگاهها با بازرسان ستاد امربه معروف و نهی از منکر در استان گزارش نشده است، در گزارشات رسیده، بازرسی ستاد استان به عنوان بازرسی برتردر ستاد امر به معروف کشور است.

,

دراین نشست صمیمی بازرسان به بیان نقطه نظرات ، دغدغه ها و پیشنهادات خود در حوزه بازرسی و نهادینه نمودن فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر پرداختند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه