اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

موج واکنش های علمای اهل سنت به حادثه میرجاوه/ امام جمعه اهل سنت بندرعباس: ایجاد ناامنی در کشور خیال باطل دشمنان است/ عالم اهل سنت هرمزگان: دشمنان دست به دست هم داده تا امنیت ما را مورد هجمه قراردهند

موج واکنش های علمای اهل سنت به حادثه میرجاوه/ امام جمعه اهل سنت بندرعباس: ایجاد ناامنی در کشور خیال باطل دشمنان است/ عالم اهل سنت هرمزگان: دشمنان دست به دست هم داده تا امنیت ما را مورد هجمه قراردهند
علمای اهل سنت ضمن محکوم کردن ربایش تعدادی از بسیجیان و نیروهای هنگ مرزی توسط گروهک تروریستی جیش الظلم خواستار خواستار آزادی گروگان‌ها و برخورد جدی با این گروهک تروریستی شدند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تعدادی از بسیجیان بومی و نیروهای هنگ مرزی که در پایگاه مراقبتی در نقطه صفر مرزی (میرجاوه) استقرار داشتند، شامگاه دوشنبه 23 مهرماه توسط اعضای گروهک تروریستی جیش الظلم ربوده شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, .,

این اقدام گروهک تروریستی جیش الظلم با واکنش آحاد مختلف مردم و مسئولان مواجه شد و علمای اهل سنت ضمن محکوم کردن این اقدام گروهک جیش الظلم، خواستار آزادی گروگان‌ها و برخورد جدی با این گروهک تروریستی شدند.

,

دشمن با دسیسه قومیت درصدد ضربه به نظام است

, دشمن با دسیسه قومیت درصدد ضربه به نظام است, دشمن با دسیسه قومیت درصدد ضربه به نظام است,

شیخ علی ماهیگیر, امام جمعه اهل سنت گهردوی سیریک در گفتگو با خبرنگار هرمز ضمن محکومیت حادثه تروریستی مرزمیرجاوه اظهار کرد: عده ای فریب خورده برای پیشبرد اهداف دشمنان نظام و ضربه زدن به انقلاب که ۴۰سال از عمر پربرکت آن می گذرد همواره در تلاش هستند این در حالی است که اقدامات خرابکارانه تروریست ها و بدخواهان نظام مغایر با اساس و اصول دین اسلام است.

, .,

وی اظهار کرد:افراد فریب خورده به سبب ناهنجاری های اجتماعی و تعالیم غلط بازیچه دست دشمنان شده اند و برای پیشبرد اهداف استعماری در برخی مناطق مختلف و مرزها تحرکات غیر انسانی و ضد دینی اقدامات خرابکارانه و تروریستی صورت می گیرد.

, .,

ماهیگیر با بیان اینکه مرزبانان به عنوان مدافعان بی ادعا با کمترین امکانات در حال دفاع از  کشور هستند،افزود: اقدامات تروریستی با هر بهانه و عنوانی مخل امنیت هم وطنانمان در گوشه و کنار کشور است لذا علمای اهل سنت در تمامی برهه ها مخالفت خود را با حرکاتی از این دست اعلام کرده اند.

, .,

وی با اشاره به دسیسه های دشمنان در بروز ناامنی تصریح کرد:گروهک های تروریستی که عده ای فریب خورده و ساده لوح را در خود جای داده با حرکات غلط شان چیزی جز بدنامی عایدشان نخواهد شد.

, .,

عالم اهل سنت هرمزگان تاکید کرد: همه اقوام و قومیت ها در سراسر کشور در برابر توطئه ها بدخواهان نظام هوشیارند و دشمنان با دسیسه قومیت نمی تواند به اساس و اصل جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کند.

, .,

وی خاطرنشان کرد:دین مبین اسلام با محوریت ایمان به خدا، محبت به پیامبر (ص) و اهل بیت ملت ما را به هم گره زده و شیطنت عده ای بزدل که ملعبه دست دشمنان اسلام شده اند این پیوند عمیق نخواهد گسست.

,

 

,

دشمنان دست به دست هم داده تا امنیت ما را مورد هجمه قراردهند

, دشمنان دست به دست هم داده تا امنیت ما را مورد هجمه قراردهند, دشمنان دست به دست هم داده تا امنیت ما را مورد هجمه قراردهند,

شیخ مسعود راهبر، عالم اهل سنت هرمزگان ضمن محکوم کردن این حادثه تاسف بار و غم انگیز گروگان گیری سربازان و مرزبانان عزیز ایران اسلامی اظهار کرد: گروگان گیری انسان های بی گناه و مدافع مرز و خاک ایران اسلامی توسط گروه های تروریستی و دشمنان یک عمل  انزجاری و ددمنشانه دشمن است.

, .,

عالم اهل سنت هرمزگان تصریح کرد:دستگاه های امنیتی و قضایی در اسرع وقت برخورد جدی با عاملین این حادثه داشته باشند  و به واسطه روابطی که با پاکستان برقرار کرده اند این جوانان سلحشور و مدافع وطن را به کشور بازگردانند.

, .,

راهبر بیان کرد: یقینا اعمالی که این گروگان گیرها انجام می دهند هیچ نگاه انسانی در آن وجود نداشته و جز حس انتقام جویانه ای نیست که در قالب گرو های مختلف می خواهند امنیت را در کشور از بین ببرند.

, .,

وی با تاکید بر اینکه جامعه اهل سنت در کنار تمام ملت ایران اسلامی این عمل را محکوم می کند، عنوان کرد: امیدواریم با عنایت خداوند بتوان این جوانان را در اسرع وقت به ایران بازگردند و با هوشیاربیش از پیش از مرزها دفاع کنیم.

, .,

عالم اهل سنت هرمزگان افزود: اگر این سربازان مرزی نباشند یقیقا دشمن در مرکز و درون شهرهای کشور نفوذ خواهند کرد و عملیات تروریستی را انجام خواهند داد لذا مرزبانان ما شبانه روز در حال مجاهدت فی سبیل الله در مرزها هستند تا ما در کشور ایران اسلامی بتوانیم با وحدت و همدلی زندگی کنیم.

, .,

راهبر با بیان اینکه در این اقدام استکبار و دشمنان ایران اسلامی نقش به سزایی داشته است، گفت: امنیت کشور ما خار چشم دشمنان است و نمی توانند ببینند ایران جزیره ثبات منطقه است و همه در آن احساس آرامش می کنند انگلیس، آمریکا و کشور های دست نشانده صهیونیست چنین تروریسم هایی را پرورش می دهند.

, .,

وی خاطر نشان کرد:گروگان گیری در حقوق بشر امری بسیار مذموم است و همه کشور ها این امر را محکوم می کنند؛ همه دشمنان ایران اسلامی دست به دست هم داده تا امنیت ما را مورد هجمه قرار داده اند که این فکر واهمی بوده و  کور خوانده اند که بتوانند امنیت ما را از بین ببرند.

,

 

,

دولت با ورود به مساله از طریق قوانین بین المللی برخورد کند

, دولت با ورود به مساله از طریق قوانین بین المللی برخورد کند, دولت با ورود به مساله از طریق قوانین بین المللی برخورد کند,

شیخ احمد خنجی، امام جمعه اهل سنت شهرستان پارسیان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به حادثه تروریستی مرز میرجاوه ضمن محکوم کردن اقدام گروهک تروریستی مبنی بر ربودن تعدادی از نیروهای مرزی اظهار کرد:این عمل شنیع و غیرقابل انسانی باید به سرعت و دقت مورد بررسی قرار گیرد و با عاملین اصلی این حادثه برخوردی سخت صورت گیرد.

,

وی اظهار کرد:دشمنی استکبار با ملت ایران آشکار است اما باید عاملین و منافقینی که در داخل مرزها با اجانب همکاری کرده اند شناسایی و مجازات شوند.

, .,

خنجی تاکید کرد:دولت و وزیر امور خارجه با ورود به مساله از طریق قوانین بین المللی باید برخورد کند تا در آینده شاهد تکرار حوادث مشابه نباشیم.

, .,

عضو شورای روحانیت اهل سنت پارسیان ضمن اعلام انزجار جامعه اهل سنت از عاملین و مسببین این حادثه خاطرنشان کرد:اقدام گروهک تروریستی میرجاوه و  بر ربودن تعدادی از نیروهای مرزی جامعه اهل سنت را متاثر کرد لذا خواستار پیگیری دقیق این حادثه هستیم و با مشخص شدن علت از تکرار آن جلوگیری شود.

, :,

 

,

ایجاد ناامنی در کشور خیال باطل دشمنان است

, ایجاد ناامنی در کشور خیال باطل دشمنان است, ایجاد ناامنی در کشور خیال باطل دشمنان است,

شیخ عبدالباعث قتالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس در گفتگو با خبرنگار هرمز ضمن محکوم کردن حادثه گروگان گیری مدافعان وطن در مرز میرجاوه اظهار کرد: گروگان گیری این افراد خلاف قانون، شرع و دین بوده و یک نوع غارت به شمار می آید.

, .,

امام جمعه اهل سنت بندرعباس تصریح کرد: دستگاه های امنیت و قضایی کشور باید تمام تلاش خود را کرده و با متوسل شدن به راه های مختلف این جوانان عزیر را به وطن باز گردانند.

, .,

قتالی با بیان اینکه جامعه اهل سنت هرمزگان آماده هرگونه همکاری برای بازگشت این سربازان به وطن با دولت است، گفت: ما در مقابل هر کس که مخالف نظام و انقلاب باشد ایستادگی می کنیم.

, .,

وی با تاکید بر اینکه کسانی که دست به چنین اقداماتی زده اند دست نشانده اسراییل، آمریکا و صهیونیست هستند، خاطر نشان کرد: دشمنان به دنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند که این تنها رویا و خیال باطل آنها است.

,

 

,

با ترور و گروگان‌گیری مخالف هستیم

, با ترور و گروگان‌گیری مخالف هستیم, با ترور و گروگان‌گیری مخالف هستیم,

مولوی محمدحسین گرگیج با صدور بیانیه ای ربوده شدن برخی از مرزبانان در میرجاوه را محکوم کرد، در این بیانیه آمده است:

,

خبر ربوده شدن جمعی از مرزبانان غیور در منطقه صفر مرزی میرجاوه سیستان و بلوچستان سبب تأسف و تأثر اینجانب گردید.

,

بنده ضمن محکوم نمودن این عمل قبیح تاکید می کنم که ما با ترور و گروگان گیری مخالف هستیم.

,

در پایان از تمامی علمای دلسوز به ویژه شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید(حفظه الله)، ریش سفیدان و معتمدین محلی خواستارم که جهت آزادی بی قید و شرط نیروهای گروگان گرفته شده اهتمام جدی و اقدام فوری کنند.

,

محمدحسین گرگیج، امام جمعه اهل سنت آزادشهر و مدیر دارالعلوم فاروقیه گالیکش

,

 

,

فعالیت تروریست ها در مرزهای ایران با حمایت عربستان است

, فعالیت تروریست ها در مرزهای ایران با حمایت عربستان است, فعالیت تروریست ها در مرزهای ایران با حمایت عربستان است,


مولوی جان داد نارویی امام جمعه اهل سنت نصرت آباد در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون ضمن محکوم کردن اقدام گروهک تروریستی مبنی بر ربودن تعدادی از نیروهای مرزی شهرستان میرجاوه اظهار کرد: اینها دشمنان نظام و اسلام هستند که پرورش یافته عربستان سعودی، آمریکا و اسرائیل هستند.

,
, عصرهامون ,


وی بیان کرد: گروهک های تروریستی به واسطه حمایت های مالی عربستان سعودی دست به چنین اقداماتی زده و از هر طریقی می خواهند ایران را به زانو درآورند اما کور خوانده اند.

,
,


امام جمعه اهل سنت نصرت آباد ادامه داد: عربستان به جای حمایت ازمردم مظلوم، گروهک های تروریستی را حمایت مالی کرده که باید به صراحت گفت اینها جیره خوار استکبار جهانی هستند که به دنبال تفرقه افکنی در کشور ایران هستند.
 
 محکوم کردن اقدام گروهک تروریستی مبنی بر ربودن تعدادی از مرزبانان در میرجاوه

,
, ،,
,
,  محکوم کردن اقدام گروهک تروریستی مبنی بر ربودن تعدادی از مرزبانان در میرجاوه,  محکوم کردن اقدام گروهک تروریستی مبنی بر ربودن تعدادی از مرزبانان در میرجاوه,


مولوی مرادزهی مدرس دارالعلوم مسجد مکی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون ضمن محکوم کردن اقدام گروهک های تروریستی مبنی بر ربودن تعدادی از مرزبانان در میرجاوه اظهار کرد: هرگونه ربایش و اقدام به خشونت و دست به سلاح بردن از نظر تمام اقشار جامعه محکوم است.

,
,


وی گفت: انجام چنین اقداماتی به بهانه دفاع از اهل سنت به شدت محکوم است، گروهک های تروریستی هیچ نمایندگی از طرف اهل سنت نداشته و نخواهند داشت.

,
,


مولوی حافظ اسماعیل مدرس دارالعلوم مسجد مکی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون ضمن محکوم کردن اقدام گروهک تروریستی در ربودن تعدادی از نیروهای مرزی میرجاوه اظهار کرد: اهل سنت گروگان گیری و ربودن افراد را قبول ندارد و به شدت این موضوع را محکوم می کند.

,
, عصرهامون ,


وی ادامه داد: انجام چنین اقداماتی به اسم اهل سنت و برای دفاع از آنان از نظر ما محکوم است زیرا اهل سنت اگر خواسته ای داشته باشند آن را از طریق مجاری قانونی پیگیری خواهند کرد و در چهارچوب قانون عمل می کنند.
مولوی حافظ اسماعیل بیان کرد: کسانی که اقدام به گروگانگیری کرده و دست به زور و سلاح می برند بدانند که راه اهل سنت راه قانون است و این اقدامات از نظر ما جایز نیست.
 
گروهک های تروریستی پرورش یافته آمریکا هستند

,
, ر,
,
,
, گروهک های تروریستی پرورش یافته آمریکا هستند, گروهک های تروریستی پرورش یافته آمریکا هستند,


مولوی عنایت اله رسولی زاده امام جمعه اهل سنت سرباز هم در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: ربوده شدن تعدادی از نیروهای مرزی میرجاوه در حین خدمت و در کل انجام چنین اقداماتی به مثل گروگانگیری از نظر اهل سنت به شدت محکوم است.

,
, عصرهامون ,


وی با بیان اینکه این گروهک ها پرورش یافته آمریکا هستند، افزود: اهل سنت راضی نیستند که عده ای از اسم آنها سو استفاده کرده و دست به چنین اقداماتی بزنند؛ در این راستا از مسئولان کشور پاکستان خواهان رسیدگی به این موضوع هستیم مسئولان این کشور باید گروهک های تروریستی و اشرار را از مرزهایشان بیرون کنند تا شاهد وقوع چنین اتفاقات ناگواری در کشور جمهوری اسلامی ایران نباشیم.
 
گروگانگیری پدیده ای شوم واز نظر علما محکوم است

,
, ؛,
,
, گروگانگیری پدیده ای شوم واز نظر علما محکوم است, گروگانگیری پدیده ای شوم واز نظر علما محکوم است,


مولوی ملکی پور امام جمعه اهل سنت کنارک هم در این خصوص به خبرنگار عصرهامون گفت: ربوده شدن تعدادی از مرزبانان توسط گروهک های تروریستی به شدت محکوم است.

,
, عصرهامون ,


وی با بیان اینکه اهل سنت وکیل وصی نمی خواهند و اگر خواسته ای داشته باشند از طریق قانونی وارد عمل می شوند، افزود: گروگانگیری پدیده ای شوم واز نظر علما محکوم است، گروهک های تروریستی حق ندارند به نمایندگی از اهل سنت چنین اقداماتی انجام دهند چرا که کشتن عده ای از مردم بی گناه جایز نیست و ما آن را محکوم می کنیم.
 

,
,
,

گروهک های تروریستی اجیر شده عربستان هستند

, گروهک های تروریستی اجیر شده عربستان هستند, گروهک های تروریستی اجیر شده عربستان هستند,

 

,

امین راستی ماموستا برجسته اهل سنت سنندج ضمن محکم کردن گروگانگیری حافظان امنیت در مرز میرجاوه  اظهار کرد:  جامعه اهل سنت در سطح ایران ناامنی و گروگانگیری را قبول نکرده و هر شخصی که دست به گروگان‌گیری و ناامنی بزند جامعه اهل سنت و تشیع آن را محکوم می کند.

,

 

,

وی  با بیان اینکه کسانی که این گروگان گیری را انجام دادند اجیرشده دست دشمنان اسلام و ایران هستند، اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با این کار خود می‌خواستند آرامش و اتحادی را که در کشور ما حاکم است، بر هم زده و نگین امنیت منطقه را همانند دیگر کشورهای همسایه ایران ناامن جلوه دهند که با این کارها راه به جایی نمی‌برند.

,

 

,

وی افزود: این حادثه از سوی همه اقوام و مذاهب در ایران محکوم است و کار این افراد از سوی نیروهای امنیتی کشور بی‌جواب نخواهد ماند.

,

 

,

 وی اضافه کرد: هیچ‌کس و هیچ جریانی نمی‌تواند در ایجاد امنیت پایدار کشور خللی ایجاد کند.

,

 

,

ماموستا برجسته اهل سنت سنندج تاکید کرد: تروریست‌هایی که از جانب عربستان حمایت می‌شوند، با توجه به شکست‌های پیاپی خود تلاش دارند تا ضربه‌ای به جمهوری اسلامی وارد و ایران را ناامن کنند.

,

 

,

به گفته ی ماموستا راستی، انجام این اقدامات ضدانسانی از سوی تروریست‌ها نشان از ضعف آنان و اقتدار و عظمت ایران اسلامی است و باید مزدوران و حامیان استکبار جهانی بدانند که نظام جمهوری اسلامی آن‌قدر مقتدر است که با چنین اقداماتی نمی‌توانند خدشه‌ای به کشور وارد کنند.

,

 

,

وی در پایان گفت: قطعاً پشت‌سر این اقدامات سرویس‌های بیگانه و دلارهای نفتی عربستان وجود دارد که به‌دنبال ایجاد رعب و وحشت بین مردم است.

,

 

,

اقدام تروریستی و ربودن کار بزدلان است

, اقدام تروریستی و ربودن کار بزدلان است, اقدام تروریستی و ربودن کار بزدلان است,

 

,

محمد امین آخوند صفری با محکومیت ربودن تعدادی از نیروهای امنیت مرزی در میرجاوه و منطقه صفر مرزی لولکدان توسط عناصر گروهک تروریستی جیش العدل(الظلم)، گفت: این اقدامات تروریستی و ربودن مردان امنیت در مرزها، تنها کار بزدلان است و این از اقتدار ایران نمی کاهد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت تروریست ها در مرزهای ایران با حمایت آمریکا و حامیانش انجام می گیرد، افزود: جامعه اهل سنت گروگانگیری مدافعان امنیت را محکوم می کند.

امام جمعه اهل سنت شهر فراغی کلاله تاکید کرد: این گروهک های تروریستی هیچ نمایندگی از سوی قومیت ها و مذاهب ایرانی ندارند و آنچه که غیر قابل انکار است، اینها دست پرورده عوامل خارجی برای اهداف سیاسی در کشور ایران هستند، فارغ از اینکه مردم ایران با بصیرت خود مانع عملیاتی شدن اهداف انها در ایران می شوند.

آخوند صفری تصریح کرد: کشورهای همسایه برای تحکیم امنیت مرزها باید با کشور ایران همکاری لازم را داشته باشند تا مرزهای این کشورها دروازه اقدامات تروریستی در کشور ایران نشود.



به کوری چشم دشمن، آماده جشن گرفتن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, به کوری چشم دشمن، آماده جشن گرفتن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم, به کوری چشم دشمن، آماده جشن گرفتن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم,


مولوی نذیر احمد سلامی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم ضمن محکوم‌کردن حادثه ربوده‌ شدن تعدادی از بسیجیان بومی و مرزبانان در نقطه صفر مرزی در میرجاوه اظهار کرد: دشمن به دلیل اینکه کشور در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب است دست به چنین جنایاتی می‌زند؛ دشمنان به خوبی بر این موضوع واقف هستند که ملت ایران آماده جشن گرفتن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

,
,


وی بیان کرد: مردم نباید نگران شرارت‌های کور دشمن باشند چرا که ریشه‌های انقلاب مستحکم است و علی رغم تهدیدات موجود با قدرت به راهش ادامه می‌دهد.

,
,


نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در تکمیل مطلب فوق تصریح کرد: دشمن از ابتدا تاکنون به دنبال نابودی نظام‌اسلامی بوده ودر پایان چهلمین سال پیروزی انقلاب دشمن در هراس است و با تمام سعی و تلاش خود در صدد است این‌جشن را تضعیف کند اما کور خوانده در 22 بهمن ماه بزرگترین جشن پیروزی انقلاب را برگزار خواهیم کرد.
وی اذعان کرد: میلیون ها حافظ قرآن در جهان اسلام وجود دارد که اگر دشمن‌تمام نسخه ها را بسوزاند اما بازم‌ هم قرآن زنده است، بر این اساس نظامی که‌ مبتنی بر قرآن باشد هرگز نابود شدنی نیست و نظام‌جمهوری اسلامی ایران از زمره این نظام ها به شمار می رود.
 

مولوی سلامی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دشمن در فضای مجازی به دنبال بدبین کردن مردم به نظام است، افزود: تمام این تبلیغات دروغین دشمنان است ما در کشور هیچ چیزی کم نداریم و هرگز این تبلیغات در اراده‌ مردم خللی ایجاد نمی کند. اتحاد ملت دشمنان را همچنان شکست می دهد به گونه ای که با این وحدت و همدلی می توان در برابر سخت ترین شرایط موفق بود.

,
,
, ،,
,
,
,


نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری، امنیت را‌نعمت بسیار با ارزشمندی دانست و گفت: دشمنان این امنیت را به هیچ قیمتی نمی توانند به دست بیاورند؛ امنیت با مولفه های خاص خود ایجاد می شود و باید از این‌مولفه ها پاسداری کنیم و برای این‌امنیت حرمت قائل شویم.
 

وی در تکمیل مطلب فوق با تاکید بر این مطلب که در ایران اسلامی در کمربند امنیتی و جزیره ای امن زندگی می کنیم، افزود: امروز در شرایطی هستیم که کشورهای اطراف ما با بحران ناامنی مواجه هستند و کشتارهای زیادی در آنها وجود دارد، اما در ایران امنیت جاری است، این‌نظام بر مبنای موازین دینی و اسلامی مدیریت می شود که در آن توصیه های بنیانگدار جمهوری اسلامی در ارتباط با دشمن شناسی و انجام وظیفه و همچنین توصیه های مقام معظم رهبری نیز در مباحث ملی و منطقه ای دیده می شود.

,
, ،,
,
,
,


وی امنیت موجود را مرهون تلاش های نیروهای نظامی، امنیتی و بسیجی دانست و ادامه داد: اگر امنیت کنونی وجود نداشته باشد شاهد برگزاری چنین محافلی نخواهیم بود و فرزندان ما جرات رفتن به مدرسه را نداشته و مسجد، حوزه علمیه، دانشگاه و طلبه ای هم نداشتیم.

,
,


مولوی سلامی در ادامه اتحاد، انسجام و ایمان به خدا را رمز پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: این خصلت ها در تصمیم و اراده‌مردم و ماموران نقش دارد که هیچ گاه ترس به آنها نفوذ نمی کند.
 
وی در ادامه خطاب به گروهک های تروریستی بیان کرد: افراد منحرفی که دست به این خرده شرارت ها زده را نصیحت می‌کنیم که این دلارهای نفتی به سودشان نیست، بهتر است به دامن پر مهر و محبت اسلامی برگردند و اظهار ندامت و پشیمانی کنند تا از رافت اسلامی و امنیت کامل بهره مند شوند؛ بدانید که این‌دلارها زودگذر و نابود شدنی است اما انقلاب اسلامی با ترور و گروگان گیری و از بین بردن شخصیت ها از بین‌ نخواهد رفت و همواره پایدار و مستدام می ماند.
 
وی در ادامه خواستار حفاظت از مولفه های امنیت شد و گفت: با برگزاری جشن بزرگ انقلاب که با اراده مردم‌و تبیعیت از توصیه های رهبری و عزم‌نیروهای مسلح و پاسداران اسلامی است، دشمن به این یقین‌ پی می برد که هرگز نمی‌تواند به این‌نظام ضربه بزند. نیروهای نظامی و‌انتظامی در کنار مردم‌ قدرتی دو چندان‌پیدا می کنند و این‌همکاری دو طرفه باید مستدام باشد زیرا وحدت، ‌رهبری و همکاری مردم از عوامل پیروزی انقلاب و دوام آن است که لازمه تداوم‌امنیت حفظ این مولفه ها می باشد.
 
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه به نقش سردار شهید شوشتری اشاره کرد و افزود: وی در مدتی کوتاهی از فعالیت خود به شهادت رسید، در این مدت پیام آور وحدت و انسجام، و اسوه تواضع و سعه صدر و فداکاری بود. این شهید والا مقام حسن رفتار خاصی داشت و دشمن به یقین رسید که اگر برنامه های وی به طور کامل اجرایی شود دیگری امیدی به این‌منطقه نخواهد داشت پس در صدد حذف و شهادتش برآمد. دشمن در صدد ایجاد اختلاف و تفرفه بود اما تدابیر شهید شوشتری کاملا نقش خنثی کننده ای داشت و این‌امر برای دشمن زنگ‌خطر بود.
 
وی در تکمیل مطلب فوق ادامه داد: سردار شوشتری به دنبال سپردن امنیت به دست خود مردم بود و برای عامه مردم ارزش و احترام قائل بود، اکنون جانشینان وی ادامه دهنده راهش هستند و با فداکاری‌مردم، دشمن هرگز به اهداف شوم‌خود نخواهد رسید.
 

,
, ،,
,
,
,
, ،,
,
, .,
,
,
,

اهل سنت ربایش سربازان میهن را محکوم می‌کند

, اهل سنت ربایش سربازان میهن را محکوم می‌کند, اهل سنت ربایش سربازان میهن را محکوم می‌کند,

 

,

 

,

مولوی امان الله برزگر، امام جمعه اهل سنت نصرآباد تربت جام در گفت‌و‌گو با صبح توس در خصوص ربایش سربازان کشورمان در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: اهل سنت ربایش سربازان میهن را محکوم می‌کند، چرا که بر این باوریم مهاجمان افرادی هستند که از آبشخور آمریکا، اسرائیل، انگلیس و گروه‌های افراطی تغذیه می‌کنند و سربازان بی گناه را که از کیان مرز‌های کشور حفاظت و حراست می‌کنند را می‌ربایند.

, صبح توس,

وی افزود: از تمامی مسئولین و دولت مردان خواستاریم این سربازان را به کشور برگردانند؛ ربودن سربازان بی‌گناه با هدف از میان بردن وحدت و ناامن ساختن کشور صورت گرفته است، این در عین حالی که ایران جبهه امنی در منطقه بوده از همین رو گروه‌های افراطی نمی‌توانند آرامش و امنیت در کشور را ببینند.

,

برزگر خاطر نشان کرد: متاسفانه امروز در کشورهای افغانستان، پاکستان، عراق، یمن و اکثر کشورهای اسلامی هرج و مرج و برادر کشی صورت می‌گیرد ولی در ایران به برکت منویات رهبری از امنیت برخوردار هستیم.

,

امام جمعه اهل سنت نصرآباد با بیان اینکه از مسئولین کشور می‌خواهیم با چاره اندیشی عزیزانمان را به کشور بازگردانند، گفت: دشمنان اگر هوای از بین بردن وحدت میان شیعه و سنی را در سر می‌پرانند بایستی بدانند که کور خوانده‌اند، چرا که اهل سنت و تشیع با بصیرت بوده و از فرمایشات رهبری تبعیت می‌کنند.

,

وی تصریح کرد: مردم باید هوشیار باشند و بدانند که اگر تحرکاتی از جانب افرادی که از لباس ما نیستند، صورت پذیرفت، آن‌ها از جای دیگر هدایت می‌شود و نفوذی هستند؛ بایستی مراقبت صورت پذیرد تا مبادا خدچه‌ای به امنیت کشورمان وارد آید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه