اخبار داغ

آیت‌الله مکارم شیرازی:

مراقب افراد نفوذی در آموزش و پرورش باشید

مراقب افراد نفوذی در آموزش و پرورش باشید
آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار با وزیر آموزش و پرورش درباره نفوذ افراد معلوم الحال در وزارت آموزش و پرورش هشدار داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، این مرجع عالیقدر جهان تشیع صبح امروز در دیدار سید محمدبطحایی، وزیر آموزش و پرورش با ایشان، ضمن بیان مطلب فوق افزود: انتقال فرهنگ غربی در قالب برنامه‌ های مختلفی مانند سند 2030 از آسیب‌ های امروز است؛ چراکه غرب می خواهد تا در لباس خدمت به ما ضربه بزند و از این رو ما باید نسبت به آسیب های اجتماعی هشیار باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: دانش آموزان امانت ‌های جامعه در دست آموزش و پرورش هستند و قسمت مهم شکل گیری فکر و اخلاق انسان در دوران دبستان و دبیرستان اتفاق می افتد؛ بنده خودم من از خانواده روحانی نیستم، ولی دلیل گرایش من به تحصیل در حوزه، معلم فیزیک من در مدرسه بود.

,

این مرجع عالیقدر همچنین تأکید کرد: دانش آموزان باید در کنار آموزش علمی از نظر اخلاقی هم تربیت شوند و نباید مسائل پرورشی نادیده گرفته شود؛ به بیان دیگر اگر دانش آموزی بهترین رتبه علمی را هم کسب کند، اما از لحاظ اخلاقی خوب نباشد، نفعی به کشور نمی‌ رساند.

,

آیت الله مکاریم شیرازی نظام جمهوری اسلامی ایران را خاری در چشم دشمنان  دانست و گفت: آمریکایی‌ها می‌ گویند خاورمیانه مرکز پرمنفعت برای ما آمریکایی‌ها است و باید به این دلیل نظام اسلامی را  که در خاورمیانه حکمرانی می کند، براندازی کنیم و راه این براندازی، فاسد کردن جوانان ایرانی است.

,

همچنین در این دیدار، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش هم گزارشی از وزارتخانه متبوعش ارائه کرد و اظهار داشت: در فضای آموزشی خطراتی دانش آموزان را مورد تهدید قرار می‌ دهد و به همین دلیل ما از چند ماه پیش یک پلت فرم و برنامه  منسجم مانند یک تلویزیون مستقیم و کنترل شده طراحی کردیم که ارتباط دوسویه بین ما و خانواده‌ها، دانش آموزان و معلمان به وجود بیاید.

,

وی ادامه داد: پلت فرم آموزش و پرورش برای تعامل دو سویه با خانواده‌ها دارای پهنای باند زیاد، سرعت بالا و هزینه رایگان است و برنامه‌هایی برای تنوع و جذابیت این سیستم تعاملی ایجاد کردیم، این پلت فرم به صورت آزمایشی راه اندازی شده و به زودی به صورت عملیاتی بهره برداری می‌شود تا در فضای مجازی سالم سازی صورت بگیرد.

,

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم که در این دنیای آشفته، آمادگی‌هایی را در دانش آموزان برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی ایجاد کنیم.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه