اخبار داغ

مدیر کل سازمان حج و زیارت استان کرمان عنوان کرد؛

استان کرمان رکورد صدور ویزا در کشور را شکست/ثبت نام بیش از ۵۰ هزار زائر کرمانی در سامانه سماح

استان کرمان رکورد صدور ویزا در کشور را شکست/ثبت نام بیش از ۵۰ هزار زائر کرمانی در سامانه سماح
مدیر کل سازمان حج و زیارت استان کرمان گفت:استان کرمان از نظر ثبت نام در سامانه سماح رتبه ششم کشوری را دارد و از نظر صدور ویزا با صدور بیش از نه هزار ویزا در یک روز رکورد کشور را شکست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود عرب نژاد زرندی مدیر کل سازمان حج و زیارت استان کرمان در گفتگو با راه آرمان ؛ با اشاره به اینکه تا کنون ۵۲۷۰۰ نفر در سامانه سماح از استان کرمان جهت حضور در پیاده روی عظیم اربعین  ثبت نام کرده اند، گفت: از تعداد یاد شده برای ۴۸۷۰۰ نفر تا کنون ویزا صادر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

وی با بیان اینکه کار ثبت زائرین تا۴۸ ساعت قبل از اربعین حسینی انجام خواهد شد، عنوان کرد: استقبال مردم استان کرمان نسبت به سال گذشته بسیار زیاد است.

,

مدیر کل سازمان حج و زیارت استان کرمان ادامه داد: سال گذشته در مدت زمان یک ماهه، ۴۵ هزار نفر از استان کرمان برای پیاده روی اربعین در سامانه سماح ثبت نام داشته اند و این در حالی است که سال جاری که ده روز تا اربعین حسینی مانده است تعداد بیشتر است.

,

عرب نژاد با بیان اینکه پیش بینی ثبت نام حداقل ۷۰ هزار نفری برای پیاده روی از استان کرمان را داریم، خاطر نشان کرد: استان کرمان از نظر ثبت نام در سامانه سماح رتبه ششم کشوری را دارد و از نظر صدور ویزا با صدور بیش از نه هزار ویزا در یک روز در این زمینه رکورد را شکست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه