اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی خبر داد؛

اجرای ۷۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته تربیت‌بدنی

اجرای ۷۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته تربیت‌بدنی
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی از برگزاری و اجرای بیش از ۷۰۰برنامه فرهنگی ورزشی در سطح استان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ فرزاد فتاحی صبح امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته تربیت‌بدنی اظهار کرد: یکی از اهداف حضورمان در بردسکن این بود تا از نزدیک شاهد مشکلات و ظرفیت‌های این شهرستان باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی ادامه داد: جلسه خوبی با فرماندار این شهر داشتیم بردسکن تنها شهرستانی است که همه پروژه‌های آن به بهره‌برداری رسیده است و از این پس سعی می کنیم انرژی بیش‌تری در تعمیر و به‌سازی مجموعه‌های ورزشی این شهرستان صرف کنیم.

,

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح کرد: یکی از موضوعات مطرح شده بحث حمایت از تیم‌های ورزشی این شهرستان بود که باتوجه به امکانات خوب شهرستان از تیم‌های بردسکن حمایت می‌کنیم.

,

فتاحی خاطرنشان کرد: ما یک روز در هفته تربیت بدنی را به شهرستان ها اختصاص دادیم و ابتدا به بردسکن سپس به خلیل آباد،کاشمر و تربت حیدریه می رویم .

,

وی ادامه داد: برای هفته تربیت بدنی پروژه افتتاحی نداریم اما ۷۰۰برنامه ورزشی در سطح استان در حال اجرا هستند؛ در کل استان تمام هیات‌ها فعال و کار خود را با رویکرد توسعه ورزش در بین خانواده ها شروع کردند.

,

فتاحی بیان کرد: هفته تربیت بدنی فرصت خوبی است که خانواده‌ها را با فواید ورزش آشنا کنیم تا از بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی و بیماری ها جلوگیری کنیم.

,

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در خصوص تغییر و تحولات پست‌های اداری گفت: هیچ بحثی راجع به تغییرات نداشتیم، هنوز شناخت کامل از کارمندان نداریم اما مجموعه اداره کل در حال حاضر به خوبی در حال انجام وظایف خود هستند و اگر در آینده شخصی نشان دهد قابلیت و ظرفیت خدمت در پستی را دارد جابه‌جایی انجام می‌دهیم.

,

وی همچنین با اشاره به جلساتی که هفته گذشته با نمایندگان مجلس داشتیم عنوان کرد: مجلس تعامل خوبی با وزارت ورزش و جوانان داشتند اما نیاز به حمایت بیشتر است، اعتبارات به صورت اوراق به خزانه داده می شود کار کردن برای پیمانکاران به این صورت سخت است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه