اخبار داغ

رئیس محیط زیست بردسکن خبر داد؛

کشف لاشه ۲ رأس قوچ وحشی و دستگیری شکارچیان در بردسکن

کشف لاشه ۲ رأس قوچ وحشی و دستگیری شکارچیان در بردسکن
رئیس محیط زیست بردسکن از کشف لاشه 2 رأس قوچ وحشی و دستگیری شکارچیان در بردسکن خبر داد و گفت: در بازرسی هایی که به عمل آمد یک قبضه سلاح گلوله زنی، دو دستگاه دوربین چشمی و ده عدد فشنگ کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، محمد مظلوم پناه پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان بردسکن اظهار داشت: مأمورین یگان حفاظت محیط زیست به اتفاق رئیس کلانتری مرکزی شهر بردسکن حین گشت و کنترل عرصه های طبیعی شهرستان به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک که پس از توقف و بازرسی یک قبضه سلاح گلوله زنی، دو دستگاه دوربین چشمی و ده عدد فشنگ کشف نمودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه متخلفین وقتی دریافتند چاره ای جزء اعتراف ندارند به شکار 2 رأس قوچ وحشی که لاشه آن‌ها را زیر سنگ‌ها پنهان نمودند اقرار کردند، خاطرنشان کرد: پس از طی مسافت حدود 2 کیلومتر، لاشه 2 رأس قوچ وحشی از زیر سنگ‌ها کشف شد.

,

رئیس محیط زیست بردسکن ضمن تقدیر و تشکر از همراهی قابل تقدیر رئیس کلانتری شهر بردسکن، تصریح کرد: در این خصوص پرونده ای تشکیل و متخلفین به مرجع قضایی معرفی شدند.

,

وی همچنین در ادامه اذعان کرد: متخلفین مبلغ 200 میلیون ریال بابت ضرر و زیان وارده به محیط زیست را به حساب خزانه واریز نمودند و مستند به بند الف ماده 12 قانون شکار و صید قانون‌گذار برای متخلفین مجازات حبس از سه ماه تا سه سال در نظر گرفته است.

,

مظلوم پناه از عموم شهروندان درخواست نمود محیط زیست شهرستان را در حفظ و صیانت از مخلوقات زیبای خداوندی که گنجینه های طبیعی شهرستان هستند یاری فرمایند و در صورت مشاهده تخلف شکار و صید مراتب را به شماره 09158236196 – 55426565 و یا پلیس 110 اطلاع‌رسانی فرمایند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه