اخبار داغ

امام جمعه میاندوآب:

۱۳ آبان تبلور اتحاد و همدلی در مقابل دشمنان است

۱۳ آبان تبلور اتحاد و همدلی در مقابل دشمنان است
امام جمعه میاندوآب گفت: تجربه تاریخی و ۴۰ ساله انقلاب اسلامی نشان داده که هر وقت دشمنان برای ملت و نظام و انقلاب خط و نشان کشیده است؛ مردم پرشورتر و گسترده تر در صحنه حاضر شده و پاسخ محکمی به آنان داده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی میاندوآب در سخنانی با اشاره به برنامه ریزی ها و توطئه ها دشمنان، اظهار کرد: دشمنان به دنبال تشدید فشار بر روی مردم و کشور هستند تا به اهداف خود برسند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه دشمنان تحریم های دو مرحله ای ۹۰ و ۱۸۰ روزه را برنامه ریزی کرده و اقتصاد کشور و معیشت مردم را نشانه گرفته است، افزود: دشمن عمدا مرحله دوم تحریم ها را ۱۳ آبان تعیین کرده است و می خواهد جلوی صادرات نفت و سایر محصولات را بگیرد تا به اقتصاد کشور و معیشت مردم ضربه بزند و در این راستا به دنبال مذاکره با دیگر کشورها نیز رفته اند و می خواهند خرید نفت از ایران را قطع کنند.

,

وی با بیان اینکه بحول قوه الهی دشمنان به اهداف خود دست نمی یابند، تصریح کرد: در کنار اقداماتی که برای مقابله با تحریم ها صورت می گیرد، ایران به لحاظ جغرافیایی شرایطی دارد که دشمنان را در دست یابی به اهداف خود ناکام می سازد.

,

حسن زاده اظهار کرد:  دور زدن تحریم و تقویت بازارهای مرزی از جمله اقداماتی است می توان با انجام آنها جلوی اثرات تحریم و آثار تورمی ناشی از آن را گرفت.

,

امام جمعه میاندوآب با اشاره به راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و با تاکید بر حضور پرشور در این راهپیمایی دشمن شکن، افزود: ۱۳ آبان مهم ترین امتحان برای امت اسلامی است.

,

وی با بیان اینکه داستان قیام مختار نمونه ای از عبرت های تاریخی است، گفت: نباید مانند یاران مختار بود و مختار را در میدان تنها گذاشت بلکه باید همراه مختار بود و دشمن را شکست داد.

,

حسن زاده با تاکید بر اینکه اکنون زمان انتقام گیری و مچ گیری نیست و زمان همدلی است، اظهار کرد: ۱۳ آبان روز امتحان است و تمام هم و غم دشمن این است که مانع از حضور مردم در صحنه شود.

,

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه مردم ایران با تحریم ها تسلیم دشمن نمی شوند، تصریح کرد: ضرر دو قطبی و چندقطبی بیشتر از تحریم ها است و دشمن نیز بر روی آن برنامه ریزی می کند.

,

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان تبلور اتحاد، همدلی و همزبانی و استکبارستیزی ملت ایران است، گفت: ۱۳ آبان یک حرکت ملی است که اقشار مختلف مردم و گروههای سیاسی با بصیرت در صحنه حاضر شده و پاسخی محکم به دشمنان می دهند و مانند یاران امام حسن(ع) که بی بصیرت بودند، نباشند.

,

حسن زاده با اشاره به اینکه اگر ۱۳ آبان را متعلق به گروه یا فرد خاصی بدانیم، کوتاه فکری است، تصریح کرد: ۱۳ آبان متعلق به فرد خاصی نیست بلکه متعلق به همه است و همه حتی با نگرش سیاسی متفاوت باید در آن شرکت کنند و نباید اختلافات شخصی را به فضای عمومی و جامعه کشاند.

,

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه در شرایط جنگ احزاب قرار داریم، اظهار کرد:  دشمن همه در یک طرف قرار گرفته و تمام هم و غم خود را برای مقابله با نظام و انقلاب به کار گرفته و باید بصیرت داشت و زمان شناس و موقعیت شناس بود و اینگونه نباشد که زمانی از خواب بیدار شویم که کار از کار گذشته است.

,

وی با بیان اینکه دشمنان همه اقدامات را رصد می کنند و دوربین آنها روی حضور ۱۳ آبان زوم کرده است، افزود: ان شالله روز ۱۳ آبان همدل و همصدا در صحنه حاضر شده و باشعارهای انقلابی و دشمن شکن پاسخ محکمی به دشمنان می دهیم.

,

حسن زاده تصریح کرد: تجربه تاریخی و ۴۰ ساله انقلاب اسلامی نشان داده که هر وقت دشمنان برای ملت و نظام و انقلاب خط و نشان کشیده است؛ مردم پرشورتر و گسترده تر در صحنه حاضر شده و پاسخ محکمی به آنان داده اند و امسال نیز قطعا یک ۱۳ آبان تاریخی و پرشور را شاهد خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه