اخبار داغ

معاون اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان خبرداد؛

آمادگی کامل راهداران استان زنجان برای راهداری زمستانی/ ذخیره ۳۰ هزار تن ماسه و نمک در انبارهای راهدارخانه‌ها

آمادگی کامل راهداران استان زنجان برای راهداری زمستانی/ ذخیره ۳۰ هزار تن ماسه و نمک در انبارهای راهدارخانه‌ها
معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: اکیپ های راهداری، با آمادگی کامل درگردنه ها و ارتفاعات استان مستقرهستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا،جواد یوسفی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه آمادگی کامل تمامی دست اندرکاران راهداری استان درمواجه با بارشهای برف و کولاک احتمالی درطی هفته جاری وجود دارد ، افزود:275 دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری مانند برف‌خور، برف‌روب، بلدورز، لودر، گریدر و شن‌پاش تجهیز شده وبه  راهدارخانه‌های استان اعزام شده اند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

یوسفی ادامه داد: اکیپ‌های راهداری زمستانی استان با بیش از 455 نفر نیروی انسانی در 30 راهدارخانه‌ فعال استان مستقر می‌شوند.

,

وی گفت: این اکیپ‌ها مسئولیت‌هایی مانند برف روبی، نمک پاشی، نظافت علایم، ترمیم روشنایی‌ها و ارائه خدمات مورد نیاز در هنگام بارش برف یا سایر مواردرا در اسرع وقت به مسافران جاده‌ای بر عهده دارند.

,

معاون راهداری استان زنجان بابیان اینکه جلسات هماهنگی با روسای ادارات شهرستانهای تابعه اداره  کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان انجام شده است،افزود: تدابیر لازم برای برقراری ایمنی کامل در سفرهای جاده ای در فصل زمستان اندیشیده شده است.

,

یوسفی بیان داشت:30 هزار تن ماسه و نمک در انبارهای راهدارخانه‌های استان ذخیره شده است.

,

وی ضمن تاکید بر توجه و دقت نظر رانندگان، هشدارها و پیام های صادره از سوی این اداره کل  و همچنین پلیس راه را در فصل زمستان بسیار مهم و حائز اهمیت برشمرد و تاکید کرد: برای خدمات رسانی بهتر به مسافران زمستانی تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان زنجان  تلاش می کنند تا محورهای مواصلاتی این استان در مواقع بارش برف و لغزندگی جاده برای آمد و شد وسایط نقلیه باز بماند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه