اخبار داغ

در سایه عدم نظارت ها صورت گرفت:

سیل بندی که با اولین باران پائیزی تخریب شد/نبود پل و معلمانی که روزانه چند کیلومتر باید پیاده روی کنند+تصاویر

سیل بندی که با اولین باران پائیزی تخریب شد/نبود پل و معلمانی که روزانه چند کیلومتر باید پیاده روی کنند+تصاویر
مردم روستای بنه علیاری بخش موگرمون لنده با گلایه از عدم نظارت کافی بر اجرای عملیات ساخت سیل بندها و پل ارتباطی این روستا از مسئولان خواستار پیگیری و جلوگیری از هدر رفت بیت المال شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده روستای بنیه علیاری از توابع بخش موگرمون در شهرستان لنده است که شامل 80خانوار می شود و چندین سال است که چشم به راه همت مسئولان برای تکمیل پل ارتباطی روستا و جاده آن هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,

 

,

پس از 20سال عملیات احداث پل روستا پنج ماه پیش آغاز شد و از این عملیات تنها گودالی ماند که به علت تعلل پیمانکار و با بارش اولین باران پائیزی باعث مسدود شدن جاده و گیر افتادن لودر اداره راه و شهرسازی در گل ولای شد.

,

 

,

متاسفانه سیل بندهایی که می بایست تا چندین سال بهترین محافظ برای مردم در روستای بنه علیاری باشد با اولین باران پائیزی تخریب شد که نشان دهنده عدم نظارت کافی بر عملیات ساخت آن ها بوده است.

,

, ,

متاسفانه هدر رفت بیت المال در این پروژه تنها ضعف دستگاه های نظارت کننده را می رساند که امیدواریم این ضعف نظارت ها با نظارت بیشتر جبران شود.

,

خرابی قسمت های مختلف جاده باعث شده است تا در روزهای بارانی معلمان روستا خودروهای خود را در کنار جاده پارک و بیش از دو کیلومتر راه را زیر باران طی کنند تا به کلاس درس بروند.

,

 

,

از طرف دیگر وجود بیماران قلبی و عروقی، زنان باردار و سالخوردگانی که هرثانیه می بایست در صورت بروز مشکل نیازمند اعزام سریع به مراکز درمانی هستند باید به جاده ارتباطی دسترسی داشته باشند تا مشکلی برای آنان ایجاد نشود.

,

 

,

موسی محتشم بخشدار موگرمون نیز چند هفته پیش از روند اجرایی پروژه ها در روستاهای  این بخش گلایه کرده بود و خواستار تسریع در روند اجرایی پایه های پل های ارتباطی تا قبل از بارندگی ها شده بود که متاسفانه پیمانکاران چندان به این هشدار توجه نکردند و امروز شاهد این همه مشکلات برای مردم هستیم.

,

 

,

به هرحال بدون شک ضعف نظارت و عدم پای بندی کارفرمایان به تعهدکاری در قبال پیمانکاران باعث شده است تا امروز مردم روستای بنه علیاری با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کنند که انتظار می رود مسئولان شهرستان هرچه سریعتر به فکر رفع این بی تدبیری توسط پیمانکاران باشند.

,

 

,

در ادامه تصاویر بیشتری از این مسیر را مشاهده می کنید:

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه