اخبار داغ

ماجرای داماد جعلی روحانی و محسنی اژه‌ای

ماجرای داماد جعلی روحانی و محسنی اژه‌ای
سخنگوی قوه قضاییه گفت: اخیراً فردی با جعل عنوان خودش را داماد من معرفی کرده و در یکی از روستاهای همدان ساختمانی را در یک زمین ساخته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه عصر امروز در صدوسی‌وسومین نشست خبری خود به موضوع یک فقره جعل عنوان اشاره کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, محسنی اژه‌ای ,

وی با اشاره به این مطلب که چندین بار در مورد کسانی که با جعل عنوان و ادعای ارتباط مرتکب اخاذی و کلاهبرداری شده‌اند، صحبت کرده‌ام گفت: در این مدت هم چندین مورد کلاهبرداری با جعل نامه رییس جمهور به شورای پول و اعتبار نامه نوشته رویت شده است.

, جعل عنوان , کلاهبرداری,

سخنگوی قوه قضاییه گفت: این فرد اول گفته است که داماد روحانی بودم، بعد داماد رییس جمهور یک کشور آفریقایی شده‌ام و اکنون داماد محسنی اژه‌ای هستم.

, روحانی , محسنی اژه‌ای,

محسنی اژه‌ای تصریح کرد: البته من دامادی در سال ۹۶ ندارم، یک داماد دارم که فرزند بزرگ دارد.

,

وی گفت: این فرد رفته در روستایی در همدان یک زمین را خلاف مقررات با این جعل عنوان ساخته است، خواهش می‌کنم مراقب این کلاهبرداری‌ها باشند.

,

سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: ساخت و توزیع مشروبات تقلبی که خود ساخت و توزیع آن جرم جداست که منجر به خسارت‌های فراوان می‌شود، در پرونده اخیر بندرعباس ۱۸ نفر بازداشت شده‌اند و ۳۸ نفر طبق آخرین اعلام براثر استفاده از این مشروبات فوت کرده و ۴۳۲ نفر هم دچار مشکلات جسمی شده‌اند.

,

وی افزود: در شرایط فشار دشمن باید مراقب برخی سوءاستفاده‌ها بود، در یک مورد با کمک و تبانی جایگاه‌داران ۸۴ میلیون لیتر سوخت قاچاق کرده‌اند و در چند استان بازداشتی داشته‌ایم.

,
منبع: فارس
, منبع: فارس]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه