اخبار داغ

گروه آموزشی محیا

برگزاری دورهمی راه روشن در بوشهر/ 10هزار دانش آموز بوشهری استعداد سنجی می شوند

برگزاری دورهمی راه روشن در بوشهر/ 10هزار دانش آموز بوشهری استعداد سنجی می شوند
روز دو شنبه 22 آبان سال جاری با همکاری مجموعه بسیج دانش آموزی و نیروگاه اتمی بوشهر مراسمی جهت معرفی مجموعه آموزشی و فعالیت ها و ایجاد تفاهم نامه بین دستگاه های مختلف با عنوان دورهمی بزرگ راه روشن در مجموعه فرهنگی و هنری 9دی شهر بوشهر مراسمی برگزار می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت سپاس؛ گروه اموزشی محیا فعالیت خود را از سال 1392 در پایتخت ایران فعالیت خود را آغاز کرده است و با هدف ارتقاء سطح آموزشی برای دانش آموزان و کمک برای تقویت بنیه علمی در چهار استان کشور فعالیت دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

این گروه آموزشی روز دو شنبه 22 آبان سال جاری با همکاری مجموعه بسیج دانش آموزی و نیروگاه اتمی بوشهر مراسمی جهت معرفی مجموعه آموزشی و فعالیت ها و ایجاد تفاهم نامه بین دستگاه های مختلف با عنوان دورهمی بزرگ راه روشن در مجموعه فرهنگی و هنری 9دی شهر بوشهر مراسمی برگزار می کند.

,

ارشاد شریعتی مدیر گروه آموزشی محیا با اشاره به تشکیل این مجموعه آموزشی، گفت: فعالیت این مجموعه آموزشی در استانهای بوشهر، فارس، یزد، گیلان و تهران در حال انجام است و طرح راه روشن با توجه به نام شهید احمدی روشن در راستای تقویت بنیه علمی دانش آموزان با استفاده از ظرفیت بسیج دانش آموزی و صاحب نظران در حوزه آموزشی اجرا می شود.

,

مدیر گروه آموزشی محیا اظهار کرد: بیشترین مخاطبین مجموعه آموزشی محیا دانش آموزان سطح اول و دوم دوره متوسطه تشکیل می هند که توانسته ایم با عتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان سرمایه گذاری برای دانش آموزان نیازمند در حوزه آموزشی امکانات عالی و کیفیت بالا طراحی کنیم.

,

شریعتی افزود: در استان بوشهر تفاهم نامه هایی با کمیته امداد، بسیج دانش آموزی، جامعه کارگری و دیگر سازمانها ایجاد خواهد شد و تخفیف های 30 تا 100 درصد نیز برای سازمانها و نهادهای مورد تفاهم اخذ خواهیم کرد، دانش آموزان نیازمند می توانند بدون هیچ گونه پرداخت وجه ای در مجموعه آموزشی محیا ثبت نام و در کلاس ها شرکت کنند.

,

وی عنوان کرد: در راستای هدایت شغلی دانش آموزان با همکاری مجموعه بسیج دانش آموزی 10 هزار دانش آموز استان بوشهر استعداد سنجی شعلی خواهند شد و سامانه مشاوره ای هدفمند نیز رونمایی خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه