اخبار داغ

بهترین دروازه بان جام بین قاره‌ای ۲۰۱۸ امارات:

کاملا اتفاقی به سمت فوتبال ساحلی رفتم/ بخش خصوصی به داد ورزش استان برسد

کاملا اتفاقی به سمت فوتبال ساحلی رفتم/ بخش خصوصی به داد ورزش استان برسد
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با بیان اینکه زیرساخت‌ها ورزش در استان یزد در سطح خیلی پایینی است، گفت: بخش خصوصی به داد ورزش استان برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، طی سالیان اخیر همواره نام حمید بهزادپور دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در صدر برترین‌های این رشته قرار گرفته و او عناوین مختلفی را به دست آورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

حمید بهزادپور که دوران سختی در زندگی خود داشته، با سپری کردن دوران دشوار و حدود ۶ سال عضویت در تیم ملی، در جام بین قاره‌ای ۲۰۱۸ امارات تبدیل به دروازه‌بان اول تیم ملی فوتبال ساحلی ایران شد.

,

وی که متولد خردادماه ۱۳۶۶ در شهرستان مهریز استان یزد است، در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با بیان اینکه هشت سال است فوتبال ساحلی را به طور حرفه‌ای کار می‌کنم و پنج سال است عضو تیم ملی ایران هستم، اظهار کرد: قبل از فوتبال ساحلی، فوتبال چمنی بازی می‌کردم که یک بار هم به همراه تیم شهرم در جام حذفی حضور یافتم.

, یزدرسا,

, ,

بهزادپور در ادامه با بیان اینکه به طور کاملا اتفاقی به سمت فوتبال ساحلی رفتم، گفت: برای حضور در تیم دسته اولی فوتبال چمنی فولاد یزد رفتم تست بدهم؛ یک برنامه بدنسازی هم از سرمربی تیم فولاد یزد که اهل کشور کرواسی بود، گرفتم تا کار کنم ولی به یکباره فوتبال ساحلی را انتخاب کردم.

,

وی خاطرنشان کرد: عابدزاده، دروازبان تیم ملی فوتبال ایران قطعا یکی از بهترین بازیکنان است و هر بازیکنی در هر تیمی دوست دارد و سعی می کند جای او را پُر کنند. من هم به نوبه خود سعی کرده این شخص را به عنوان الگوی موفق و نامی در مسیر زندگی ورزشی خود قرار دهم.

,

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران اذعان کرد: تورنمت جدیدی که پیش روی تیم ملی است انتخاب جام جهانی می باشد که باید قهرمان آسیا شویم و به جام جهانی برویم. انشاالله در جام جهانی که سال آینده در کشور پاراگوئه انجام می شود بتوانیم حضور پیدا کرده و بهترین نتیجه را بگیریم.

,

وی با بیان اینکه هزاران بار برایم مشکل اتفاق افتاد ولی فوتبال را رها نکردم، گفت: جوانان باید با افرادی رفاقت کنند که مسیر زندگی آنها مثبت باشد و به سمت جلو حرکت کرده و با توکل به خدا در این راه موفقیت کسب کند.

,

, ,

بهزادپور افزود: امکانات و سطح زیرساخت‌ها ورزش در استان یزد در سطح خیلی پایینی است حتی یک رشته پرطرفدار مانند فوتبال در استان هیچ گونه امکاناتی برای آن وجود ندارد.

,

وی در پایان گفت: یزد جز سه استان برتر در زمینه صنعت می باشد بنابراین صنعتگران و سرمایه گذران استان باید با مسئولان هم اندیشی کنند که برای ورزش استان چه کار می توانند انجام دهند و به صورت کارشناسی شده موانع را شناسایی کرده و با یک برنامه ریزی مدرن ورزش استان را نجات دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه