اخبار داغ

مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان:

پیمان های خواهرخواندگی اصفهان باید از تفاهم نامه صرف فراتر برود/ ظرفیت های گردشگری اصفهان را در شهرهای خواهرخوانده معرفی کنیم

پیمان های خواهرخواندگی اصفهان باید از تفاهم نامه صرف فراتر برود/ ظرفیت های گردشگری اصفهان را در شهرهای خواهرخوانده معرفی کنیم
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: در صورتی که بحث خواهرخواندگی ها از تفاهم نامه های صرف فراتر برود و تعریف همکاری داشته باشد می تواند نتیجه بخش باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: در صورتی که بحث خواهرخواندگی ها از تفاهم نامه های صرف فراتر برود و تعریف همکاری داشته باشد می تواند نتیجه بخش باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
فریدون الهیاری در گفت و گو با  صاحب نیوز اظهار کرد: برای بهره برداری از تمامی ظرفیت های گردشگری و حضور در بازارهای بین المللی  باید از تمامی استعدادها و توانمندی های خود استفاده کنیم.
,
 
,
وی ادامه داد: یکی از این توانمندی ها در حوزه دیپلماسی شهری، ارتباط با خواهر خوانده ها است که می تواند اهمیت داشته باشد.
,
 
,
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان عنوان کرد:  ارتباط با خواهر خوانده ها بر اساس یک سری مشترکات تدوین و تنظیم می شود که نشان دهنده این است که هماهنگی هایی می تواند به وجود بیاید که در عرصه گردشگری موثر باشد.
,
 
,
وی افزود: در صورتی که بحث خواهرخواندگی ها از تفاهم نامه های صرف فراتر برود و تعریف همکاری داشته باشد می تواند نتیجه بخش باشد.
,
 
,
الهیاری تاکید کرد: همانطوری که شهرهای خواهرخوانده امکانی را در اصفهان فراهم کرده و توانمندی های خود را معرفی می کنند، ما نیز باید جاذبه ها و ظرفیت های گردشگری خود را در آن شهرها به نمایش بگذاریم.
,
 
,
وی خاطر نشان کرد: خواهرخواندگی می تواند یک حرکت در دیپلماسی عمومی داشته باشد و در گردشگری کلانشهرهای بزرگی همچون اصفهان تأثیر داشته باشد و علاوه بر شناخت بیشتر، زمینه همکاری بهتر را فراهم آورد.
,
 
,
انتهای پبام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه