اخبار داغ

زخمی شدن 40 فلسطینی در غزه

زخمی شدن 40 فلسطینی در غزه
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که دستکم 40 فلسطینی در سی وچهارمین جمعه از تظاهرات بازگشت به ضرب گلوله نظامیان صهیونیستی در مرز غزه و سرزمین های اشغالی زخمی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری معا فلسطین، 'اشرف القدره' سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه گفت: 40 فلسطینی تاکنون برای درمان به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بعدازظهر جمعه صدها فلسطینی در سی وچهارمین جمعه از تظاهرات بازگشت که با عنوان «عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی جنایت و خیانت است» برگزار شد، خود را به مرزهای شرقی این باریکه و سرزمین های اشغالی رساندند.
,
, ,
 
,
براساس این گزارش، به دنبال حضور فلسطینی ها در اردوگاه بازگشت در شرق اردوگاه البریج و شرق شهر رفح، نظامیان صهیونیستی اقدام به شلیک گلوله به سمت تظاهرکنندگان کردند.
,
برخی منابع نیز از شهادت دستکم دو فلسطینی در تظاهرات امروز در مرز غزه و سرزمین های اشغالی گزارش دادند که هنوز به تایید منابع رسمی نرسیده است.
,
درهمین حال «عبداللطیف القانوع» سخنگوی حماس درخصوص شعار این هفته تظاهرات بازگشت گفت: شعار عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت در حق مردم فلسطین است.
,
وی افزود: عادی سازی روابط برخی از نظام های عربی با اشغالگران خنجر از پشت به مردم فلسطین است و حقوق ملی مردم فلسطین را تضییع می کند و به اشغالگران مشروعیت دروغین می بخشد.
,
برخی کشورهای عربی از جمله امارات متحده عربی و عمان طی هفته های گذشته میزبان برخی مقامات صهیونیستی از جمله بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بودند که با مخالفت گسترده کشورهای عربی و اسلامی مواجه شد.
,
مردم غزه از دهم فروردین ماه امسال (30 مارس) هر جمعه راهپیمایی زیر عنوان «راهپیمایی بازگشت» برگزار کردند که در 30 هفته راهپیمایی، دستکم 206 فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیستی شهید و بیش از 22 هزار نفر نیز زخمی شدند.
,
 
,
انتهای پیام / د
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه