اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد:

مخالف فرآیند تعجیلی برای انتخاب شهردار هستم/ از گزینه منتخب شورای شهر مشهد حمایت می‌کنم

مخالف فرآیند تعجیلی برای انتخاب شهردار هستم/ از گزینه منتخب شورای شهر مشهد حمایت می‌کنم
عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد با بیان اینکه من با فرآیند تعجیلی برای انتخاب شهردار مخالف بودم نه برای ادامه این فرآیند، گفت: در انتخاب شهردار با عجله و بدون بررسی کافی ممکن است خطا رخ دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهناز رمارم در گفت‌وگو با خبرنگار مشهدپیام، در خصوص انتشار برخی اخبار مبنی بر مخالفت وی برای ادامه‌یافتن فرآیند انتخاب شهردار مشهد، با بیان اینکه من با فرآیند تعجیلی برای انتخاب شهردار مخالف بودم نه برای ادامه این فرآیند، گفت: در انتخاب شهردار با عجله و بدون بررسی کافی ممکن است خطا رخ دهد و من مسئولیت این خطا را نمی‌پذیرم اما از هر گزینه‌ای که حاصل این انتخاب باشد حمایت می‌کنم، اما پیش از آن هشدار می‌دهم که انتخاب با عجله هزینه‌ها و تبعاتی برای شهر در بر دارد.
عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد با تأکید بر اینکه از ابتدا با دست‌روی‌دست گذاشتن و هیچ‌کاری نکردن مخالف بودم، اظهار کرد: باید پیش‌بینی‌های لازم صورت می‌گرفت اما گفتند تا دقیقه آخری که امکان کار برای آقای تقی‌زاده خامسی وجود دارد برای انگیزه او فعلا وارد این فرآیند نشویم بنابراین زمان را از دست دادیم و اکنون هم با حرکت‌کردن با عجله مخالف هستم.
وی تأکید کرد: فرصت تعامل و رایزنی با گزینه‌های شایسته ملی و آزمون پس‌داده وجود نداشت مخالف این بودم که بعدازظهر سه‌شنبه رأی‌گیری انجام شود و اعلام کردم فرصت کافی وجود ندارد و به‌دلیل اینکه بقیه اعضا گزینه‌ها را نمی‌شناسند به آنان رأی هم نمی‌دهند که همین اتفاق هم افتاد.
رمارم متذکر شد: باید فرصت داده شود تا شناخت لازم نسبت به همه گزینه‌ها ایجاد شود، چون ما مدت محدودی در شورای شهر هستیم بنابراین بهتر است که انتخاب دقیقی داشته باشیم ضمن اینکه فرصت انتخاب سرپرست را هم داریم و بهتر است از این فرصت استفاده کنیم، ولی شورا محل تضارب آرا و در نهایت تصمیم‌گیری جمعی بوده و بعضی از اعضا می‌گویند این موضوع باید هرچه زودتر تعیین تکلیف شود.
عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد بیان کرد: یک‌ماه پیش معتقد بودم که باید به‌طور مستقیم وارد فرآیند انتخاب شهردار شویم زیرا آن موقع فرصت کافی داشتیم اما در حال حاضر با در نظر گرفتن محدودیت زمان باز هم بهتر است در انتخاب شهردار تعجیل نشود.
وی خاطرنشان کرد: تا لحظه انتخاب شهردار، نظر خودمان را می‌گوییم اما پس از آن، تمام قد پشت هر گزینه‌ای که انتخاب شود می‌ایستیم تا امور شهر با قوت پیش رفته و خللی در کار مدیریت شهری ایجاد نشود بنابراین ما برای حمایت و توسعه شهر مشهد حتما به گزینه‌ای که نظر نهایی باشد احترام گذاشته و همکاری می‌کنیم اما مسئولیت سرعت عمل و هزینه‌های مترتب بر سرعت عمل در انتخاب را نمی‌پذیریم.
رمارم با اشاره به اینکه بقیه مراحل انتخاب شهردار طبق فرآیند پیش رفت، افزود: رئیس شورای شهر اعلام کرده بود که عصر پنجشنبه جلسه تشکیل می‌دهیم که با توجه به نظر قاضی سراج و اختلاف‌نظر دستگاه‌های نظارتی، در نهایت جلسه به روز شنبه موکول شود و ساعت 18:30 امروز ادامه فرآیند بررسی خواهد شد.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدپیام,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه