اخبار داغ

دستگیری فردی که24آپارتمان خیالی فروخته بود

دستگیری فردی که24آپارتمان خیالی فروخته بود
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از دستگیری کلاهبردار 30 میلیاردی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدکاظم تقوی گفت: در پی اعلام شکایت چند تن از شهروندان مبنی بر این که فردی با ترفند شیادانه فروش آپارتمان از آنان کلاهبرداری کرده است دستورات لازم برای پی گیری سریع موضوع صادر شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: کارآگاهان مجرب مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت پی گیری سریع پرونده برای شناسایی و دستگیری عامل این اقدام مجرمانه وارد عمل شده و در گام اول، تحقیقات خود از شاکیان پرونده آغاز کردند. 
,
 
,
وی گفت: بررسی های پلیسی نشان می داد متهم پرونده از هر طعمه خود مبلغ یک میلیارد ریال به عنوان پیش پرداخت فروش آپارتمان دریافت کرده و پس از آن فراری شده است. 
,
 
,
سردار تقوی خاطرنشان کرد: ردزنی های اطلاعاتی کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی خراسان رضوی آغاز شد و پلیس در ابتدا همسر متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی این خانم جوان را تحت نظر قرار داد. 
,
 
,
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از چند روز کار گسترده پلیسی محل اختفاء متهم اصلی پرونده را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه، این فرد دستگیر کردند. 
,
 
,
سردار تقوی با اشاره به این مطلب که متهم پرونده در بازجویی های اولیه صراحتا به بزه انتسابی اعتراف کرده، گفت: تاکنون 24 شهروند برای پی گیری شکایت خود از متهم به پلیس آگاهی مراجعه کرده اند و با برآوردهای به عمل آمده این فرد 30 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و تحقیقات از وی همچنان ادامه دارد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه