اخبار داغ

۱۵ سال زندان برای نویسنده شیطان صفت

۱۵ سال زندان برای نویسنده شیطان صفت
نویسنده ای که با اغفال دختران جوان از آنها سوء استفاده جنسی می کرد به اتهام تشویق به فساد و فحشا و تهدید به ۱۵ سال حبس محکوم شد و پرونده او به اتهام زنای به عنف در دادگاه انقلاب مفتوح است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رکنا، این متهم ۵۷ ساله با طرح این ادعا که نویسنده است و برای کتاب جدیدش به کار تحقیقی، نظرسنجی و مصاحبه نیاز دارد، به اغفال دختران جوان اقدام می‌کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او با چرب‌زبانی و اغفال دختران به این بهانه که شما جوان و خوشفکر هستید و باید با شما مصاحبه کنم، با آنها قرار حضوری می‌گذاشت و بعد با این حرف‌ها مانند من جای پدربزرگ شما هستم، آنها را اغفال و بعد در ارتباط پیشروی می‌کرد تا جایی که کار به ارتباط جنسی می‌رسید.

,

آن طور که بازپرس دهقانی پیشتر درباره این پرونده گفته: متهم در برخی از موارد نیز قربانیان خود را در اماکن عمومی بسیار خلوت مثل کافه‌ها و قهوه‌خانه‌ها و در زمان‌هایی خاص که رفت‌وآمد در آنجا نبوده است، مجبور به نوع خاصی از معاشرت جنسی می‌کرد. با توجه به بررسی‌های انجام‌شده بیشتر قربانیان دختران جوانی هستند که زیر ۲۵ سال دارند. البته نباید فراموش شود که این آقا واقعا نویسنده است و چند کتاب او نیز منتشر شده است.

,

بر اساس گفته های دهقانی، «او به شیوه‌های مختلف روی ذهن قربانیان خود کار می‌کرد و پس از جلب اعتماد آنها به‌ مرور اهداف بی‌شرمانه و غیر انسانی خود را که در زمینه سوء استفاده جنسی از این دختران بود، عملی می‌کرد. در مواردی هم که طعمه‌ها پس از پی‌بردن به اهداف شیطانی این مرد از ادامه رابطه با او خودداری می‌کردند، او با تهدید و ارعاب و بیان اینکه فیلم‌هایی را که تهیه کرده است به خانواده‌های آنها نشان می‌دهد، آنها را مجبور به ادامه رابطه می‌کرد.

,

پرونده این متهم دو بخش دارد که یک بخش آن در دادگاه ارشاد و بخش دیگر در دادگاه انقلاب رسیدگی شده است.

,

این متهم در دادگاه ارشاد محاکمه و بابت تشویق به فساد و فحشا به ۱۲ سال و ۶ ماه و بابت تهدید به دو سال ۶ ماه و مجموعاً به ۱۵ سال حبس محکوم شده است.

,

در دادگاه انقلاب نیز ماده چهار قانون سمعی و بصری به این متهم تفهیم و روز شنبه (۲۶ آبان) در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه آخرین جلسه محاکمه او برگزار شد و قاضی مقیسه پس از اخذ آخرین دفاع، ختم جلسه را اعلام کرد.

,

در ماده چهار قانون سمعی و بصری آمده است: «هرکس با سوء استفاده از آثار مبتذل و مستهجن تهیه شده از دیگری، وی را تهدید به افشا و انتشار آثار مزبور کند و از این طریق با وی زنا کند به مجازات زنای به عنف محکوم می‌شود.»

,

مجازات زنای به عنف اعدام است.

,

جالب آنکه این متهم یک سابقه کیفری مانند همین پرونده نیز در شاهین شهر داشته و به سه سال حبس محکوم شده اما پس از گذراندن یکسال و نیم حبس، با رضایت شکات و آزادی مشروط از زندان آزاد شده است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه