اخبار داغ

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا:

کمیسیون امنیت ملی ایرادات لایحهcft را پیگیری کند/ غلط‌های ترجمه‌ای باید اصلاح و مورد رای‌گیری قرار گیرد

کمیسیون امنیت ملی ایرادات لایحهcft را پیگیری کند/ غلط‌های ترجمه‌ای باید اصلاح و مورد رای‌گیری قرار گیرد
نماینده مردم آوج و بوئین زهرا گفت: وظیفه اصلی بر عهده کمیسیون امنیت ملی است که باید ایرادات و غلط‌های موجود در ترجمه لایحه را پیگیری کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح الله بابایی صالح در گفت‌وگو با  شاخص، اظهار کرد: شورای نگهبان ۲۰ ایراد از لایحهcft گرفته است و به مجلس شورای اسلامی ارجاع داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: آن زمان که شورای نگهبان ایرادات را به مجلس ارجاع داده است، آقای لاریجانی طی نامه‌ای به آیت‌الله جنتی گفته است شما بعد از زمان قانونی که فرصت ۲۰روزه بوده نظر خود اعلام کرد‌ه‌اید؛ اکنون مشخص نیست که مجلس بپذیرد و این لایحه را به کمیسیون امنیت ملی بدهد یا خیر.

,

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس گفت: روال کار به این گونه است که مجلس باید بپذیرد و موضوعات در کمیسیون امنیت ملی بررسی شود و مجدد به شورای نگهبان ارسال کنند.

,

این نماینده مجلس در ادامه تصریح کرد: غلط‌های ترجمه‌ای لایحه cft هم جزو ایردات ۲۰گانه‌ای است که شورای نگهبان اعلام کرده است؛ این موارد باید مجدد بررسی و اصلاح شود و بعد مورد رای گیری قرار گیرد.

,

وی با بیان اینکه من جزو نمایندگان مخالف با لایحه cft بودم تاکید کرد: وظیفه اصلی بر عهده کمیسیون امنیت ملی است که باید ایرادات و غلط‌های موجود در ترجمه لایحه را پیگیری کند.

,

بابایی صالح گفت: آزموده را آزمودن خطاست؛ هیچگاه غذایی که بیرون از کشور و بیرون از مرزها پختند هیچ سود و فایده‌ای برای ملت و کشور ما ندارد.

,

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا افزود: امریکا و ایادی‌اش در منطقه و اتحادیه اروپا همان خباثت‌ها و دشمنی‌هایشان را با کشور و ملت ما ادامه می‌دهد پس با این اوصاف ما نباید در مقابل آن‌ها کوتاه بیاییم.

,

وی تصریح کرد: در مقابل دشمن باید محکم و قوی‌تر ایستاد چراکه ایستادگی قطعا نتیجه می‌دهد؛ اگر کوتاه بیاییم آن‌ها سوءاستفاده می‌کنند به نظر من با قاطعیت ایستاد و یک “نه” بزرگ به مستکبران گفت.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه