اخبار داغ

امام جمعه تربت حیدریه:

اساس تشکیل بسیج اخلاص است/ موفقیت بسیج مرهون ولایت پذیری این نهاد مقدس است

اساس تشکیل بسیج اخلاص است/ موفقیت بسیج مرهون ولایت پذیری این نهاد مقدس است
امام جمعه تربت حیدریه با بیان اینکه اساس بسیج بر پایه اخلاص بنا نهاده شده، افزود: بسیج و بسیجی اهل آگاهی، معرفت، بصیرت و دشمن شناسی است و تمام موفقیت های این نهاد مقدس در پرتو ولایت پذیری آن شکل گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت،حجت الاسلام محمدرضا عصمتی صبح امروز در نخستین روز از هفته بسیج در دیدار با بسیجیان تربت حیدریه  اظهار کرد: اساس بسیج بر پایه اخلاص و معرفت بنا نهاده شده و لذا به همین جهت امام راحل فرمود: بسیج لشکر مخلص خداست و همین اساسی ترین و مهمترین مولفه این شجره طیبه انقلاب اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

وی افزود: در بدنه بسیج حلقه های صالحین که با هدف تعلیم و تربیت و کادر سازی برای انقلاب اسلامی تشکیل شده عامل رشد و موفقیت و پیروزی در عرصه های مبارزه با دشمنان است که باید این رویه نیز تثبیت شود.

,

رییس حوزه علمیه مرحوم هراتی خاطر نشان کرد: بسیج و بسیجی اهل آگاهی، معرفت و بصیرت و دشمن شناسی است و موضع گیری های این نهاد مقدس به موقع و اثر بخش است.

,

وی، ولایت پذیری بسیج را عامل موفقیت این نهاد عنوان کرد و گفت: بسیج و بسیجی همراه و حامی ولایت بوده و هست و به معنای واقعی کلمه در ولایت فقیه ذوب شده، لذا موفقیت این نهاد مرهون از اطاعت پذیری از ولایت است.

,

امام جمعه تربت حیدریه از ایثار و مجاهدت و مقاومت بسیج و حضور گسترده در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی بعنوان دو ویزگی دیگر بسیج عنوان کرد و بیان داشت: گفتار و رفتار و شعار و اظهار تنفر از دشمن و بها دادن به ارزشها و ولایت جزئی از ایمان است.

,

عصمتی گفت: در چهلمین سال انقلاب اسلامی جبهه مقاومت، امان  استکبار جهانی را گرفته و همه این عزت و اقتدار در گرو ایثار و مقاومت و دشمن شناسی و تبعیت از مقام عظمای ولایت است.

,

حرکت بیرونی بسیج بر مبنای ساخت جامعه و با رویکرد خدمت رسانی است

, حرکت بیرونی بسیج بر مبنای ساخت جامعه و با رویکرد خدمت رسانی است,

فرمانده سپاه تربت حیدریه در این دیدار اظهار داشت: حرکت سپاه در ابعاد درونی و بیرونی پایه گذاری شده که حرکت درونی آن بر مبنای حرکت های مادی و معنوی است و لذا همین امکانات و تجهیزات و ساختار و تشکیلات همان بعد مادی و اخلاص و معرفت و اگاهی و ایثار و مقاومت ان در ابعاد معنوی نیز تعریف شده است.

,

سرهنگ پاسدار علی نیک یاد افزود: امروز حرکت بیرونی سپاه بر اساس ساخت جامعه و با رویکرد خدمت رسانی در عرصه های مختلف بنا نهاده شده که این هدف را در اردوهای جهادی، برنامه های بسیج سازندگی و سایر فعالیت های فرهنگی، اجتماعی نیز دنبال می کند.

,

وی بیان داشت: بسیج هیچگاه در تقابل با دولت نبوده و بلکه در کنار مردم و دولت بوده و هست، لذا هر شخص و نهادی که توانسته از ظرفیت بسیج استفاده کند بهره آن را برده و برای چندمین بار در سطح ملی، استانی و شهرستانی اعلام می کنیم ظرفیت بسیج آماده کمک به دولت و خدمت رسانی به مردم است.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه