اخبار داغ

مشاور عالی دانشگاه امام حسین(ع):

تلاش دشمن برای فشار بر ایران نشان از قدرت ملت ایران دارد

تلاش دشمن برای فشار بر ایران نشان از قدرت ملت ایران دارد
مشاور عالی دانشگاه امام حسین (ع) با بیان اینکه تلاش دشمن برای فشار بر ایران، نشان از قدرت ملت ایران دارد، گفت: قدرت موشکی ایران محصول خون شهدا و مقاومت است و کسانی که آهنگ شوم سازش را می سرایند با وصیت شهدا مخالف هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، سردار الله نور نوراللهی شب گذشته در یادواره شهدای روستای حسین آباد و همایش رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس که در حسینیه حسینی روستای حسین آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان خلیل آباد با حضور پرشور رزمندگان خلیل آباد برگزار شد، اظهار داشت: از دستان رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هنوز بوی باروت به مشام می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه تاریخی که رهگشایی می کند باید بازگو شود و طلایی ترین تیکه از تاریخ انقلاب اسلامی بلاشک دوران هشت سال دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: اگر سیصدسال دیگر در خصوص دفاع مقدس صحبت شود بازهم صحبت های ناگفته فراوان است.

,

مشاور عالی دانشگاه امام حسین (ع) با بیان اینکه هشت میلیون سند موجود در بنیاد شهید نشان از این است که شهیدان با ما سخن می گویند، تصریح کرد: مهمترین توصیه شهدا نیز دفاع از اسلام و دین پیامبر، پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی، مقاومت و سازش ناپذیری در برابر دشمن و تبعیت از ولایت فقیه است.

,

وی با اشاره به توصیه شهدا در تبعیت و ولایت پذیری، اذعان کرد: ولایت پذیری و تبعیت از ولایت، رمز پیروزی ما در انقلاب و دفاع مقدس بوده و خواهد بود و اگر از ولایت فاصله و زاویه بگیریم قطعا از صراط مستقیم فاصله گرفته ایم.

,

سردار نوراللهی با تاکید بر اینکه اقلیت های مذهبی در صحنه جهاد و شهادت سهم خود را داده اند، عنوان کرد: 133 تن از شهدای ما متعلق به اقلیت های مذهبی هستند و خون دادند تا خون در رگ های انقلاب اسلامی در جریان باشد.

,

وی با بیان اینکه تلاش دشمن برای فشار بر ملت ایران نشان از قدرت ملت ایران دارد، تشریح کرد: قدرت موشکی ایران محصول خون شهدا و مقاومت است و کسانی که آهنگ شوم سازش را می سرایند با وصیت شهدا مخالف هستند.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ایستادن در برابر قدرت بسیار بالای ایران اسلامی با دم شیر بازی کردن است، خاطرنشان کرد: اسرائیل در آبان 97 در نوار غزه 1.5 روز بیشتر تحمل نکرد و آتش بس را پذیرفت چون حماس و جهاد اسلامی 470 موشک را در مدت 40 دقیقه به سمت گنبد آهنین اسرائیل روانه کردند.

,

وی همچنین در پایان تصریح کرد: تبعات این موشک های حماس و جهاد اسلامی این بود که وزیر اسرائیل استعفا داد، وزیر جنگ لیبرمن و وزیر مهاجرت نتانیاهو فرو پاشید.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه