اخبار داغ

توسط جهادگران بسیج انجام شد؛

احداث و بازسازی ۲۰ باب منزل محرومان در تربت حیدریه

احداث و بازسازی ۲۰ باب منزل محرومان در تربت حیدریه
فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت: گروههای جهادی بسیج از ابتدای فرودین ماه امسال در چندین نوبت با مشارکت کمیته امداد و بنیاد مسکن 20 باب واحد مسکونی را برای محرومین احداث، مرمت و بهسازی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تابان تربت، یکی از اولویت های بسیج سازندگی علاوه بر برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم، خدمت رسانی به مردمی است که در دور افتاده ترین مناطق روستائی زو در شرایط سخت ندگی می کنند که از یک باب منزل مسکونی یا بی بهره اند و یا اینکه سقفی که زیر آن زندگی می کنند در حال تخریب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تابان تربت,

 

,

گروههای جهادی بسیج و سپاه از ابتدای فرودین ماه امسال در چندین نوبت با مشارکت کمیته امداد و بنیاد مسکن 20 باب واحد مسکونی را برای محرومین احداث، مرمت و بهسازی کردند.

,

 

,

فرمانده سپاه تربت حیدریه در این خصوص می افزاید: این واحدهای ساختمانی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره)(اعطای وام بلاعوض) و همچنین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی (اعطای تسهیلات) توسط گروههای جهادی بسیج سازندگی در دست ساخت است که بخشی از آن به بهره برداری رسیده و بخشی دیگر در مراحل ساخت است.

,

 

,

وی دیوار کشی سه منزل مسکونی، آجر چینی، ترمیم سقف منازل محرومان و نیازمندان روستا را از دیگر فعالیتهای عمرانی در حوزه احداث منازل مسکونی یاد کرد.

,

 

,

نیک یاد فعالیت موثر گروه های جهادی دانشجویی و مردمی در تربت حیدریه و دهستان رقیچه کدکن را از نمونه های بسیار خوب عنوان کرد و افزود: سپاه به صورت جهادی و فراجناحی در حال فعالیت برای مردم می باشد و حتی افرادی هم که در این محورها به ما کمک می کنند دارای تفکرات متفاوتی هستند که برای فقرزدایی و کمک به مردم متحد شده اند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه