اخبار داغ

شوی «بی‌بندوباری» در یک جشنواره «فرهنگی» /فضاحت استعفا بردار نیست

شوی «بی‌بندوباری» در یک جشنواره «فرهنگی» /فضاحت استعفا بردار نیست
جشنواره بازی‌های بومی و محلی در اسلام‌آبادغرب با حواشی تاسف‌باری همراه بود که به شوی «بی‌بندوباری» تبدیل شد و برخی بانیان آن استعفا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  مرصاد، جشنواره‌ بازی‌های بومی و محلی در همه جا مکانی برایترویج فرهنگ ایرانی اسلامی و حفظ ارزش‌ها و سنت‌های قدیمی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرصاد,

احیای بازی‌های بومی و محلی زنده نگه داشتن اصالت، فرهنگ و رسوم کهن هر منطقه است؛ این بازیهای بومی و سنتی برای نسل های مختلف هنوز هیجان‌انگیز و شادی‌بخش است و فرهنگ و آداب و رسوم های‌های اصیل را زنده نگه می‌دارد.

,

حالا تصورش را بکنید که در چنین جشنواره‌ای که باید نماد فرهنگ هر منطقه باشد اتفاقاتی رخ دهد که کاملا ضدفرهنگی است و به شوی بی‌بندو باری با کنار رفتن حجاب بانوان در حضور مردان کشیده شود.

,

آن هم در شهر شهیدان مرصاد که باید برنامه‌های این چنینی با حساسیت بسیار بالایی انجام شود تا شاهد اتفاقات این چنین حتی به صورت سهوی و از روی اشتباه هم نباشیم.

,

اسلام‌آبادغرب بیکارترین شهرستان کشور در حوزه جوانان بسیار بیشتر از چنین برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای به کار و ایجاد اشتغال نیاز دارد و عدم استقبال مردم این شهرستان از این برنامه که صندلی‌های خالی نظاره‌گر آن بودند هم این موضوع را تایید می‌کند که درد مردم شادی و نشاط نیست، اشتغالی است که نبودش شور و نشاط و پویایی را از آنها می‌گیرد.

,

ا

, ا,

 

,

با شادی مردم مخالف نیستیم /با اختلاط زن و مرد مخالفیم

, با شادی مردم مخالف نیستیم /با اختلاط زن و مرد مخالفیم,

حجت‌الاسلام مهری امام جمعه اسلام‌آبادغرب در گفتگو با مرصادنیوز ضمن انتقاد از اتفاقات این جشنواره اظهار داشت: چند نفر از بانیان این حرکت استعفا دادند.

,

وی با اشاره به حواشی تاسف‌بار این جشنواره بومی محلی گفت: مخالفتی با شادی و شور و نشاط مردم نداریم و احیای سنت‌ها را امری خوب و پسندیده می‌دانیم، اما با پایکوبی و اختلاط زن و مرد مخالفیم و نمی‌پذیریم.

,

امام جمعه اسلام‌آبادغرب افزود: آنچه در این جشنواره رخ داده حضور بانوان با پوشش زننده و اختلاط زن و مرد و پایکوبی آنها بوده که خلاف شرع است و با آن مخالفیم و نمی پذیریم در شهر شهیدان مرصاد این چنین برنامه‌هایی با حواشی بسیار ناشایست داشته باشیم.

,

حجت‌الاسلام مهری تصریح کرد: با بانیان این مراسم صحبت کردیم که خودشان هم پذیرفتند و گفتند مه باید مدیریت می کردیم، تعمدی نبوده است.

,

امام جمعه اسلام‌آبادغرب ادامه داد: باید با مدیرانی که ضعف مدیریت داشته اند در این خصوص برخورد کنند.

,

ا

, ا,

 ظاهرا چندین نفر از بانیان و مسببان این اتفاقات و حواشی تاسف‌بار استعفا کرده‌اند؛ اما این فضاحت‌ها استعفا بردار نیست و باید با آنها برخورد شود حتی اگر تعمدی هم در کار نبوده باشد.

,

اداره‌کل ورزش و جوانان استان که تمام تمرکزش را بر حوزه ورزش مترکز کرده است، عجالتا توضیح دهد که در حوزه جوانان و رفع مشکلات و معضلات گریبانگیر این قشر چه اقداماتی انجام داده است.

,

این برنامه‌هایی که با چاشنی بی‌حجابی و پایکوبی همراه می‌شود - متاسفانه با آنها برخوردی هم از سوی مقامات مربوطه نمی‌شود- دردی از جوانان دوا نمی‌کند و صرفا یک سرگرمی چندساعته است که آن هم با این اقدامات بی‌ملاحظه کاملا بر عکس مسیر اهداف والای آن حرکت می‌کند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه