اخبار داغ

معاون خدمات شهری شهرداری کرج خبر داد؛

از تردد اتوبوس های دودزا در کرج جلوگیری می شود/ تعطیلی پروژه های آلاینده شهرداری

از تردد اتوبوس های دودزا در کرج جلوگیری می شود/ تعطیلی پروژه های آلاینده شهرداری
معاون خدمات شهری شهرداری کرج گفت: برای جلوگیری از افزایش آلودگی هوا در پائیز، از تردد خودروهای دودزا و با آلایندگی بالا در سطح شهر جلوگیری می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، معاون خدمات شهری شهرداری کرج روز گذشته (شنبه) در جمع خبرنگاران، گفت: به رانندگان اتوبوس و تاکسی هایی که وسایل نقلیه آنان دارای عیب و نقص فنی است توصیه می ‌شود نسبت به رفع عیب خودروی خود اقدام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

حسن مدیرروستا افزود: برای جلوگیری از افزایش آلودگی هوا در پائیز، از تردد خودروهای دودزا و با آلایندگی بالا در سطح شهر جلوگیری می شود.

وی اظهار داشت: طی این مدت از حداکثر توانِ ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابجایی مسافر، با لحاظ کردن سلامت کامل خودروهای حمل و نقل عمومی تحت پوشش شهرداری‌، استفاده خواهد شد.

,
,
,

مدیرروستا تصریح کرد: کلیه فعالیت‌های عمرانی که موجب تشدید آلودگی هوا شود، متوقف خواهد شد و استفاده از ماسک استاندارد توسط کارکنانی که بر حسب وظیفه ملزم به حضور فیزیکی در سطح شهر هستند، ضرورت دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج در خاتمه گفت: در روزهایی که آلودگی هوا در شرایط ویژه قرار دارد، امور اداری مناطق و سازمان ‌ها باید با مرخصی بیماران قلبی و ریوی موافقت کند.

,
,
,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه