اخبار داغ

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی:

میزان تولید واحد های صنعتی آذربایجان غربی وزن اضافه کرد

میزان تولید واحد های صنعتی آذربایجان غربی وزن اضافه کرد
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با بیان اینکه واحدهای تولید آذربایجان غربی قادر به افزایش تولیدات خود شده اند، گفت: اقتصاد مقاومتی محرکه اصلی افزایش تولید در بنگاه های اقتصادی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا جعفرصادق اسکندری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با بیان اینکه بنگاه های اقتصادی آذربایجان غربی امروز شرایط بهتری نسبت به گذشته دارند، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی فعلی نیاز داخلی به کالاها بیش از پیش شده و کارخانجات داخلی باید علاوه بر تامین بازارهای صادراتی نسبت به تامین بازارهای داخلی نیز بکوشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: تعدیل نیروها در کارخانجات استان صحت نداشته و امروز حتی برخی از واحد های نیمه فعال نیز به افزایش ظرفیت تولید و جذب نیروهای تعدیل شده قبلی اقدام می کنند.

,

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، با بیان اینکه معادن نیز در راستای افزایش میزان برداشت خود اقدام کرده اند، ادامه داد: امروز بهترین زمینه برای افزایش تولید و حتی افزایش صادرات در کشور حاکم است آذربایجان غربی در ۸ ماه نخست سال نسبت به سال گذشته افزایش ۱۰۵ درصدی صادرات اقلام غیرنفتی از نظر دلاری و افزایش ۷۵ درصدی از نظر وزنی را داشته است.

,

وی، تصریح کرد: بیشترین نیاز واحدها امروز در بحث سرمایه در گردش مطرح بوده و با توجه به افزایش ظرفیت های تولید بدون شک بیشتر به مسئله سرمایه جهت تهیه مواد اولیه نیاز خواهند  داشت.

,

اسکندری، خاطرنشان کرد: با تصویب بخشودگی جرایم سود دیرکرد تسهیلات بنگاه های اقتصادی می تواند محرکه خوبی برای بهتر شدن شرایط واحدهای اقتصادی بوده و می توان شهد شکوفایی اقتصادی واحدهای تولیدی باشیم.

,

وی، با بیان اینکه تحریم ها همیشه برای اقتصاد کشور بوده و بدون شک تاثیراتی هم دارد، ابراز کرد: تمامی سیاست ها اتخاذ شده در راستای اقتصاد مقاومتی بوده و دراصل می توان گفت اقتصاد مقاومتی محرکه اصلی افزایش تولید واحد های صنعتی است.

,

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، در خصوص بازار های صادراتی سیب در کشور های همسایه، ابراز کرد: هرکشوری سیاست هایی در راستای حمایت از تولید داخلی خود دارد و عراق و کشور های نیز به دلیل داشتن میزان محدودی از تولیدات سیب در کمشور با تعرفه های گمرکی به حمایت از تولیدات اقدام می کنند اما بعد از مدتی این تعرفه حذف شده و صادرات اصلی در ۳ ماه فصل زمستان رخ می دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه