اخبار داغ

یادداشت؛

نشسته در غبار!

نشسته در غبار!
بعید نیست پزشکیان این‌بار دور نایب رئیسی مجلس را خط بکشد چرا که ماندن در مجلس به نایب رئیسی یکساله می‌ارزد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، در هفت سال اخیر بیش از 10 بار در جلسات مسعود پزشکیان در سطح دانشگاه حضور داشته‌ام و در همه این حضورها آنچه از بازخورد سخنان پزشکیان در دانشجویان فهمیده‌ام، این بوده که گفته‌اند: "دیدی چقدر خوب جواب داد! چقدر حرف ما را زد؟! یک سرو گردن از بقیه بالاتر بود و یا همه را آچمز کرد و بیرون آمد."

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

این استدلال‌ها درست هم بود. پزشکیان با ژست معروفش پشت تریبون، با حرف‌های صریح، بی‌پرده و کوتاه، اشارات از حفظ به نهج‌البلاغه و با فن بالای بیانش می‌توانست هر فردی را چه بر روی سن و چه از حاضرین منکوب کند و سوت و تشویق حضار را ضمیمه خودش نماید و آخر سر ظفرمندانه جلسه را ترک نماید و این رمز یکه‌تازی پزشکیان در عرصه سیاسی تبریز بود.

,

اما آنچه شنبه همگان در دانشگاه تبریز و علوم پزشکی دیدند و به نظرم، پزشکیان نیز اول از همه به‌خوبی آن را فهمید، این بود که دوره پیشتازی نماینده همواره معترض و طلبکار به پایان رسیده است. این بار نه کسی برای پزشکیان نوشابه باز کرد، نه او را تشویق کرد و نه امیدوارانه به سخنانش گوش داد. حتی در پایان نیز بسیاری به بدون رسیدن به پاسخ‌هایشان و دست خالی برنامه را ترک کردند و پزشکیان را هم یکی مثل بقیه خواندند!

,

به نیت حرف‌های نماینده اصلاح‌طلب دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی که او را دوزیست یا عامل همه بدبختی اصلاحات نامید، کاری ندارم، اما آنچه دیروز در دانشگاه علوم پزشکی تبریز رخ داد این بود که قبح پزشکیان شکسته شد و او دیگر نتوانست مثل همیشه با فرا روبه جلو و یا طلب‌کاری از این و آن، از زیر سوال‌های همیشگی در بِرَود.

,

پزشکیان به هر دری زد تا بگوید من در جایگاه نایب رئیسی مجلس هیچ اختیاری ندارم، نه تنها هیچکس باور نکرد بلکه بیشترین ضربه را نیز از همین ناحیه خورد چرا که دیگر هیچکس پزشکیان را در قامت نماینده مواضع خود نیافت و همگان از او این سوال را داشتند که تو در آن جایگاه اصلی حکومت تاکنون چه کرده‌ای!

,

دیروز نه از تیکه‌های طنز پزشکیان خبری بود و نه از لَم دادنش به پشتی صندلی بعد از پاسخگویی مختصر اما تند و تیز همراه با تشویق حاضرین به مطالبات. او مثل بسیاری از آنهایی که باید پاسخگو باشند در برابر دانشجویان ایستاد و حتی نتوانست ساده‌ترین سوال دانشجویان که مربوط به حقوق نجومی‌اش بود را توجیح کند.

,

پزشکیانی که در ذهن برخی از طرفدارانش همواره سه هیج برنامه را می‌بُرد، دیروز در برابر همه طرفداران و منتقدانش ده هیچ باخت تا در معادلاتش روزهای سخت سال آینده را لحاظ کند. بعید نیست او این بار دور نایب رئیسی مجلس را خط بکشد چراکه ماندن در مجلس به نایب رئیسی یکساله می‌ارزد.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه