اخبار داغ

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین:

شهروندان از مصرف گوشت قرمز فاقد مهر دامپزشکی خودداری کنند

شهروندان از مصرف گوشت قرمز فاقد مهر دامپزشکی خودداری کنند
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: گوشت قرمز باید دارای رنگ و بوی طبیعی باشد و در صورتیکه بصورت لاشه خریداری می‌شود دارای مهر و لیبل دامپزشکی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی جلوخانی در گفت‌وگو با شاخص، اظهار کرد: تغذیه سالم نقش ارزنده ای در حفظ سلامت افراد جامعه دارد و در این راستا گوشت قرمز به عنوان منبع اصلی پروتئینی در سبد غذایی خانوار حائز اهمیت می باشد؛ لذا دانستن نکات بهداشتی مورد نیاز در تهیه گوشت تازه و سالم مورد نیاز مصرف کنندگان محترم می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,
 
,
وی تصریح کرد: گوشت قرمز باید دارای رنگ و بوی طبیعی باشد و در صورتیکه بصورت لاشه خریداری می‌شود دارای مهر و لیبل دامپزشکی باشد.
,
 
,
این مسئول گفت: چنانچه گوشت قرمز بصورت بسته بندی است باید دارای تاریخ تولید و انقضاء و پروانه از سازمان دامپزشکی باشد و در داخل یخچال نگهداری و عرضه شود.
,
 
,
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین با اشاره به این نکته که همکاری مناسب صاحبان مشاغل مرتبط با عرضه فرآورده های خام دامی  با پرسنل اداره دامپزشکی شهرستان قزوین نتایج موفقیت آمیزی را در پی داشته و از هموطنان عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۵۱۲ به اداره کل دامپزشکی منتقل تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی گردد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه