اخبار داغ

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

شبکه‌سازی مسیر گردشگری امامزاده محسن(ع)، پروژه ملی-استانی است

شبکه‌سازی مسیر گردشگری امامزاده محسن(ع)، پروژه ملی-استانی است
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: انتقال فاضلاب مسیر گردشگری امام‌زاده محسن به مریانج یک پروژه ملی-استانی است که با تلاش شرکت آب و فاضلاب روستایی در حال اجراست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، حمیدرضا حاجی‌بابایی ظهر امروز در بازدید از دو پروژه شرکت آب و فاضلاب روستایی مسیر گردشگری امامزاده محسن(ع) و روستای دهپیاز اظهار کرد: روستای دهپیاز از بزرگ‌ترین روستاهای بخش مرکزی بوده که با یگیری‌های بانک توسعه اسلامی قرار شده است تأسیسات فاضلاب روستای دهپیاز با 16 کیلومتر اجرایی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته اجرای این پروژه مصوب شد،‌ افزود: تاکنون 8 کیلومتر از شبکه‌سازی عملیاتی شده و هشت کیلومتر دیگر باقی مانده است که امیدواریم تا چند ماه آینده به اتمام برسد.

,

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس ادامه داد: روستای دهپیاز با جمعیتی حدود 5 هزار نفر با اجرایی شدن این پروژه از تأسیسات زیرساختی فاضلاب برخوردار می‌شود.

,

وی با بیان اینکه برخورداری مردم از امکانات رفاهی خصوصاً در روستاها حق آنهاست، گفت: فراهم کردن زیرساخت‌های لازم در روستا باعث می‌شود که روستاییان دیگر تمایلی برای کوچ به شهر نداشته باشند.

,

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه این پروژه یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های اجرا شده در این منطقه است، اظهار کرد: یکی از مشکلات منطقه گردشگری امامزاده محسن(ع) نبود تاسیسات فاضلاب در این منطقه است.

,

وی افزود: پروژه ایجاد خط انتقال فاضلاب مسیر گردشگری امام‌زاده محسن به مریانج  با تلاش شرکت آب و فاضلاب روستایی در حال اجراست.

,

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس این پروژه را ملی و استانی خواند و بیان کرد: کار اجرایی پروژه آغاز شده و برای اتصال تأسیسات فاضلاب به شهر همدان در مسیر اجرایی مشکل خاصی نخواهیم داشت.

,

وی به چهار منطقه گردشگری شهر همدان اشاره و خاطرنشان کرد: مسیر دو روستای چشین و ابرو  از آن مناطق است که شاهد تصادف و مشکلات بسیاری در این محدوده به علت وضعیت بد مسیر بودیم.

,

حاجی‌بابایی اضافه کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته برای رفع حوادث ترافیکی این محدوده پیمانکاران از دیروز به صورت عملیاتی وارد فاز اجرایی کار شده‌اند.

,

در این بازدید مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان همدان گفت: پروژه ایجاد خط انتقال فاضلاب مسیر گردشگری امام‌زاده محسن در سه فاز عملیاتی می‌شود.

,

کمال حسنی افزود: در حال حاضر فاز نخست پروژه در حال اجراست و با 50 درصد کار در فاز یک به اتمام رسیده است.

,

 وی ادامه داد: در فاز نخست حدود یک میلیارد و 700 میلیون تومان به منظور مطالعه و اجرا تخصیص یافته و پیش‌بینی می‌شود اجرای این پروژه در هر سه فاز نیازمند تخصیص 19 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار است.

,

مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان همدان عنوان کرد: همزمان با عملیاتی شدن پروژه در سه فاز، چهار روستای موییجین، توییجین، و رفجین و سولان با جمعیت 8 هزار نفری زیر پوشش شبکه جمع‌آوری و انتقال فاضلاب قرار می‌گیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه