اخبار داغ

با وجود گرانی کالاهای اساسی؛

دلار در کانال ده هزار تومانی جا خوش کرد/ پیش بینی روند ادامه دار ثبات بازار تا پایان هفته

دلار در کانال ده هزار تومانی جا خوش کرد/ پیش بینی روند ادامه دار ثبات بازار تا پایان هفته
بازارهای مالی شهر در روز سه شنبه با کاهش قیمت طلا و سکه همراه بود و دلار که از روز دوشنبه وارد کانال ده هزار تومانی شده بود باز هم کاهش داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز با اشاره به روند کاهشی سکه و طلا، اظهار کرد: کاهش و افزایش قیمت طلا وابسته به قیمت جهانی است و بازار جهانی است که قیمت را تعیین می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی افزود: اگر مقدار عرضه کاهش و یا تقاضا افزایش پیدا کند و عرضه و تقاضا می‌تواند این قیمت را نیز تحت تاثیر خود قرار دهد.

,

کارشناس مسایل اقتصادی با اشاره به کاهش قیمت دلار، تصریح کرد: هر چند پیش بینی ها سخت است اما خوشبختانه در اوپک به خاطر کاهش قیمت، تصمیم به کاهش عرضه نفت کشورهای عضو مطرح است اما برای ایران به خاطر تحریم‌ها همان سهم قبل در نظر گرفته شده که می‌تواند در پایین آمدن قیمت دلار تاثیر گذار باشد.

,

به گزارش صاحب نیوز بازارهای مالی شهر در روز سه شنبه با کاهش قیمت طلا و سکه همراه بود و دلار که از روز دوشنبه وارد کانال ده هزار تومانی شده بود باز هم کاهش داشت و به ۱۰۰۷۵ تومان رسید

, صاحب نیوز,

بازارهای مالی شهر از روز دوشنبه که گمانه‌زنی‌ها در خصوص ارقام بودجه، از سرگیری مبادلات بانکی با چین، مازاد تولید 10 میلیون فولاد در کشور و انتشار گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص خط فقر مطرح شد، آرام و بعضا نزولی دنبال شد و به نظر روند آرام بازار ارز تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

,

به گزارش صاحب نیوز؛علی رغم کاهش قیمت دلار در هفته های گذشته و ثبات بازار ارز، قیمت اجناس ضروری در جامعه که در ماه های اخیر به بهانه افزایش قیمت ارز، روند افزایش نجومی به خود گرفته بود، کاهش پیدا نکرده و هیچ ارگان دولتی نیز واکنشی نسبت به این موضوع نداشته است.

, صاحب نیوز,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه