اخبار داغ

نماینده مجلس در جمع دانشجویان:

با FATF مخالفم / به ظریف گفتم بهانه های دشمنان تمامی ندارد

با FATF مخالفم / به ظریف گفتم بهانه های دشمنان تمامی ندارد
نماینده مردم بوشهر ، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: در صحن علنی مجلس گفتم با وجود این که ما و شما می دانیم FATF بهانه دشمنان است، قطعا با تصویب CFT و FATF دشمنان ما جسورتر می شوند و و بهانه هایشان تمامی ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ، حجت الاسلام عبدالحمید خدری نماینده مردم شهرستان های بوشهر ، گناوه و دیلم امروز صبح در نشست پرسش و پاسخ دانشجویان پردیس بنت الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان بوشهر حضور پیدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

 

,

حجت الاسلام خدری در این نشست دانشجویی گفت: جایگاه و ارزش علم اندوزی نزد خداوند و اولیا خدا جایگاهی رفیع است. یکی از شاخصه های توسعه جوامع پیشرفته ، توجه به منزلت وجایگاه معلمان است. هنگامی ما می توانیم ادعای پیشرفت کنیم که منزلت وجایگاه معلم از نمایندگان مجلس ، وزرا و رئیس جمهور بالاتر باشد.

,

, ,

نماینده مردم بوشهر ،گناوه و دیلم ادامه داد: متاسفانه در لایحه بودجه 98 مبلغ دو هزار میلیارد تومان برای ارتقا جایگاه و منزلت معلمان در نظر گرفته شده که پیگیر افزایش این مبلغ هستیم. پیشنهاد ما به دولت اختصاص مبلغ حداقل یازده میلیارد تومان برای طرح رتبه بندی معلمان است. اتفاق خوب در بودجه 98 ، افزایش اعتبار شش هزار میلیارد تومانی بودجه آموزش و پرورش و جذب سه هزار نفر برای دانشگاه فرهنگیان است.

,

 

,

عبدالحمید خدری بیان کرد: من به دلیل بیماری در روز رای گیری CFT به دلیل کسالت در مجلس حضور نداشتم اما رای منفی من در تصویب یا عدم تصویب آن تاثیری نداشت. در مصاحباتم نیز اعلام کردم مخالف این لایحه هستم و تصویب این لایحه راه گشای مشکلات کشور نخواهد بود. وزیر خارجه در مجلس صراحتا گفت ما می دانیم این بهانه است مام به دنبال رفع بهانه هایشان هستیم. من نیز در صحن علنی مجلس گفتم با وجود این که ما می دانیم این بهانه است و شما هم می دانید،  قطعا با تصویب  CFT  وFATF  دشمنان ما جسورتر می شوند و و بهانه هایشان تمامی ندارد.

, CFT, CFT , FATF ,

, ,

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ما این بهانه ها را برداشتیم ، فردا باید بهانه های آن ها در مورد موشک هایمان در کشورهای ثالث را هم برداریم. اما هیچ وقت عزت ما اجازه نخواهد داد که این بهانه ها را بپذیریم. دوستان این مسئله را سیاسی کردند ولی من تذکر دادم که این قضیه سیاسی نیست و با وجود اختلاف سیاسی ، باید در باب مسائل امنیتی و مهم کشور اختلاف سلیقه را کنار بگذاریم. در دیدار مستقیمی که نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب داشتند ایشان تصریحا فرمودند که این  FATF  بهانه دشمن است ، شاید این لایحه موارد خوبی داشته باشد ، شما این موارد خوب را استخراج کنید و در مجلس تصویب کنید تا مضرات آن دامن منافع کشور ما را نگیرد.

, FATF ,

 

,

حجت الاسلام خدری ادامه داد: طرح شفافیت آرا در مجلس با اقبال نمایندگان روبرو نشد. در این مورد پیشنهاد دادیم تمام آرای نمایندگان ، حضور و غیاب و ماموریت هایمان در سایت اطلاع رسانی مجلس در معرض دید مردم قرار بگیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه