اخبار داغ

نایب رئیس شورای شهر زنجان:

احداث یک تقاطع غیرهمسطح در میدان جهاد یا تقاطع مدرس در سال 98/ قرارداد پروژه بازگشایی محور پادگان زنجان به زودی با بنیاد مسکن منعقد ‏می‌شود

احداث یک تقاطع غیرهمسطح در میدان جهاد یا تقاطع مدرس در سال 98/ قرارداد پروژه بازگشایی محور پادگان زنجان به زودی با بنیاد مسکن منعقد ‏می‌شود
نایب رئیس شورای شهر زنجان‏ از احداث یک تقاطع غیرهمسطح در میدان جهاد یا تقاطع مدرس در سال 98‏ خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سجاد خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به جلسه اعضای شورای شهر زنجان با معاون عمرانی استاندار زنجان در خصوص مسائل مربوط به توسعه بیمارستان ولیعصر(عج) اظهار کرد: قرار است یکی راهکارهای پیشنهادی در جلسه هفته آینده که با حضور استاندار زنجان برگزار می‌شود، مورد بررسی و تصویب قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه معاون عمرانی استاندار زنجان در مورد اهمیت این موضوع توضیحاتی به اعضای شورای شهر دادند، ابراز کرد: اعضای شورا همگی به اهمیت توسعه بیمارستان ولیعصر(عج) واقف هستند و به خاطر همین بخش درمان را کاملا رایگان کرده‌اند.

,

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان تصریح کرد: شورای شهر زنجان نگاه مثبتی به این پروژه دارد اما در شیوه اجرا مسائلی وجود دارد که باید طوری انجام شود که خیر و برکت آن به شهر زنجان برگردد.

,

وی با بیان اینکه ما یکسری پروژه‌های کلان داریم که باید نگاه ویژه‌ای به آنها داشته باشیم، خاطرنشان کرد: در خصوص پروژه سبزه میدان ما به دنبال این هستیم تا این پرئژه را قبل از آغاز سال 98 اجرای کنیم.

,

خدایی با اشاره به اینکه اعتبارات پروژه سبزه میدان در بودجه سال آینده و سالهای بعد پیش بینی خواهد شد، عنوان کرد: پارک بانوان غرب و بازگشایی محور پادگان از جمله پروژه‌های سال آینده خواهند بود.

,

وی با بیان اینکه قرارداد پروژه بازگشایی محور پادگان را به زودی با بنیاد مسکن منعقد خواهیم کرد، گفت: این پروژه قرار است ظرف مدت هفت به اتمام برسد.

,

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان ‏با اشاره به اینکه برخی پروژه‌ها براساس نیاز مناطق اجرا می‌شوند، اظهار کرد: به دنبال این هستیم تا برای سال آینده یک بودجه عملیاتی را تصویب کنیم.

,

وی بیان کرد: یکی از پروژه‌های کلانی که برای سال 98 در نظر گرفتیم اجرای یک تقاطع غیرهمسطح دیگر است که یا در میدان جهاد و یا در تقاطع مدرس خواهد بود.

,

خدایی با بیان اینکه مقدمات ساخت این پل در سال آینده فراهم شده است، افزود: به دنبال این هستیم تا با اجرای این تقاطع غیرهمسطح گره ترافیکی را در نقاط مورد نظر برطرف کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه