اخبار داغ

معارفه سرپرست جدید مرکز علمی کاربردی بهزیستی آذربایجان غربی

معارفه سرپرست جدید مرکز علمی کاربردی بهزیستی آذربایجان غربی
اسماعیل حاتم زاده به عنوان سرپرست جدید مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی آذربایجان غربی معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، مراسم معارفه سرپرست جدید مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی عصر دیروز  24 آذرماه با حضور رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، مدیرکل بهزیستی استان و جمعی از مسئولین استانی و شهری در محل مرکز برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

در این مراسم، رسولی صدقیانی ضمن تبریک روز دانشجو گفت: مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی در طول ۱۰ سال فعالیت توانسته دوره های کاملا ماموریتی با حوزه فعالیت مرکز را برگزار کند.

,

وی افزود: در طول فعالیت این مرکز حدود ۲۰۰۰ دانشجو فارغ التحصیل شده اند که طبق بررسی های به عمل آمده درصد قابل توجهی از آنها وارد بازار کار شده اند که این امر نشانگر تناسب رشته های مهارتی با بازار کار می باشد.

,

رسولی صدقیانی ادامه داد: علیرغم گسترش نظام های آموزش در کشور و ساماندهی این نظام ها در وزارت علوم، امروزه ما بیش از هر زمان دیگر به کار آفرینی و توسعه گفتمان مهارت آموزی نیازمندیم. در حوزه کار آفرینی، ایران در سال گذشته میلادی رتبه پنجم را کسب نموده است که نشان دهنده نقش پررنگ دانشگاههای نسل سوم در این مورد بوده است.

,

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ضمن تقدیر از نادر سلامت رئیس قبلی این مرکز، برای اسماعیل حاتم زاده رئیس جدید مرکز آرزوی توفیق روز افزون در پیشبرد اهداف دانشگاه را مسالت کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه