اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان همدان:

اصناف رونق بازار را می‌خواهند

اصناف رونق بازار را می‌خواهند
رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان همدان گفت: کسبه همدان تحقق یک سود منطقی را در معاملات خود دنبال می‌کنند و رونق بازار را به گرانفروشی و سود اندک ترجیح می‌دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن عافیتی‌احمد امروز در گفت‌و‌گو با نافع با بیان اینکه امروز بازار و اصناف بیش از پیش خواهان کاهش قیمت‌ها هستند، اظهار کرد: بازار و اصنافیان همدان به خوبی می‌دانند که کاهش قیمت‌ها به معنای افزایش قدرت خرید مردم و در نتیجه رونق بازار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با بیان اینکه اکثریت قریب به اتفاق بازار و اصناف همدان با انصاف هستند، افزود: کسبه همدان تحقق یک سود منطقی را در معاملات خود دنبال می‌کنند و رونق بازار را به گرانفروشی و سود اندک ترجیح می‌دهند.

,

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان همدان تأکید کرد: در شرایط فعلی که دشمن برای آسیب رساندن به مردم به هر اقدامی دست می‌زند، همراهی و همدلی مردم نقشه آنان را نقش بر آب کرده است.

,

وی ادامه داد: در شرایط فعلی اصناف می‌توانند به دنبال راهکارهایی باشند که با برطرف کردن نیاز مردم، کسب و کار خود را هم رونق بخشند.

,

عافیتی‌احمد افزود: پویایی  و نشاط  بازار باید حفظ شود و اتحادیه‌های صنفی می‌توانند در این حوزه نقش قابل ملاحظه‌ای ایفا کنند.

,

وی با بیان اینکه مردم در زمان جنگ تحمیلی خوب مدیریت کردند امروز نیز در این جنگ اقتصادی نیز از عهده مسائل و مشکلات برمی‌آیند، خاطرنشان کرد: در هر برهه زمانی که مردم در بطن امور بودند ما موفق بوده‌ایم و امروز نیز این اتفاق در حال وقوع است.

,

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان همدان گفت: امور مربوط به بازار با یکرنگی و یکدلی بازار و مسؤولان به پیش می‌رود و مسائل و مشکلات با همفکری و همراهی آنان بررسی و رفع و رجوع می‌شود.

,

وی خاطرنشان کرد: امروز مردم به خوبی می‌دانند که ریشه‌های دشمنی‌های استکبار با ایران اسلامی از کجا نشأت می‌گیرد از این رو هوشیاری و همراهی مردم هرگز باعث تحقق نقشه‌های شوم دشمن خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه