اخبار داغ

چه تعداد مسکن مهر نیمه تمام داریم؟

چه تعداد مسکن مهر نیمه تمام داریم؟
رئیس کمیسیون عمران مجلس آمار دقیقی از تعداد مسکن‌های مهر نیمه‌تمام ارائه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا رضایی‌کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تسنیم با اشاره به مشکلات ایجاد شده در مسکن مهر، گفت: در شرایط کنونی، تخصیص بودجه و اعتبارات برای طرح‌های مسکن مهر رضایت‌بخش نیست و نتوانسته انتظارات مردم و نمایندگان مجلس را برآورده کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با بیان اینکه دولت و مجلس باید در بودجه سالیانه، ردیف اعتباری مشخصی برای تکمیل طرح‌های مسکن مهر در سال آینده اختصاص دهند، اظهار داشت: کمبود منابع اعتباری یکی از مهم‌ترین علت کُند شدن روند تکمیل طرح‌های مسکن مهر طی سال‌های اخیر است که باید در بودجه‌های سالانه به آن توجه جدی شود.
,
 
,
رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه در شرایط فعلی، حدود ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر نیمه‌تمام باقی مانده است، افزود: این تعداد مسکن مهر باقی مانده، عدد زیادی نیست و می‌توان با همکاری دولت و مجلس راهکار‌هایی برای آن پیشنهاد کرد.
,
 
,
نماینده مردم جهرم در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: مجلس همواره، همراهی‌های لازم را با دولت داشته که این بار نیز آمادگی داریم تا با ارائه پیشنهاداتی در جهت تسریع در تکمیل طرح‌های مسکن مهر گام‌های مهمی برداشته شود.
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه