اخبار داغ

نایب رئیس شورای شهر زنجان:

میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های شهری زنجان بالای ۷۵ درصد است/ روند حاکم بر پیشرفت پروژه‌ها نباید متوقف شود

میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های شهری زنجان بالای ۷۵ درصد است/ روند حاکم بر پیشرفت پروژه‌ها نباید متوقف شود
نایب رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به پروژه‌های عمرانی شهر زنجان گفت: میانگین پیشرفت فیزیکی پروژههای شهری زنجان بالای 75 درصد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سجاد خدایی در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به عملکرد ماهه شهرداری زنجان اظهار کرد: عملکرد 6 ماهه شهردای زنجان 76 درصد و هفت ماهه نیز 80 درصد بوده است و این نشان می دهد که در رابطه با ردیف های درآمدی نسبت به شش دوازدهم و هفت دوازدهم تحقق کامل 100 درصدی را نداشتیم اما این یک امر طبیعی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه عمده درآمدهای شهرداری در نیمه دوم سال اتفاق می افتد، گفت: برخی هزینه های نیز به خاطر فصل سرما در نیمه دوم کاهش می یابد.

,

نایب رئیس شورای شهر زنجان با بیان اینکه امیدواریم تا پایان سال درآمدهای شهرداری به صورت 100 درصد تحقق یابد، افزود: این را باید در نظر داشت که اگر بخواهیم وضعیت امسال را با مشابه سال قبل مقایسه کنیم باید در نظر داشته باشیم که بودجه سال گذشته منهای پروژه سبزه میدان 210 میلیارد بود اما امسال 305 میلیارد تومان است.

,

وی با بیان اینکه باید رکود حاکم بر ساخت و ساز را هم در نظر داشت، عنوان کرد: در کل تحقق بودجه در شش دوازدهم و هفت دوازدهم طبیعی و خوب بود.

,

خدایی با اشاره به اینکه میانگین پیشرفت فیزیکی 75 درصد پروژه‌ها در هفت ماه قابل قبول است، گفت: شورای شهر زنجان گزارش 6 ماهه شهرداری را در این خصوص تایید کرده است.

,

وی با تاکید بر انگیزه خدمت به مردم در مدیریت شهری وجود دارد، عنوان کرد: به دنبال این هستیم تا روز به روز بر کیفیت خدمات ارائه شده بیفزاییم.

,

نایب رئیس شورای شهر زنجان با بیان اینکه پروژه پل گلشروند اهر و پیاده راه سبزه میدان برای مردم قابل لمس است، اظهار کرد: این روند روز نباید متوقف شده و یا کند شود البته باید توجه داشت که برخی کارها نیز زیربنایی بوده و تاثیرش بعدها مشخص خواهد شد.

,

وی تصریح کرد: به دنبال این هستیم تا در سال آینده نیز به قولهایی که به مردم می دهیم به موقع عمل کرده و رضایت آنها را حلب کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه