اخبار داغ

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز:

۳۲ طرح ارتقا امنیت اجتماعی در البرز اجرا شد/ کشف بیش از ۸ تن مواد مخدر در سال جاری

۳۲ طرح ارتقا امنیت اجتماعی در البرز اجرا شد/ کشف بیش از ۸ تن مواد مخدر در سال جاری
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز گفت: 32 طرح ارتقا امنیت اجتماعی سال جاری در سطح مناطق اجرا شده است و در این راستا 313 کیلوگرم مواد مخدر کشف و 562 نفر دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتریک، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز با اشاره به اینکه در 8 ماهه سال جاری 8 تن و 666کیلو و 930 گرم کشفیات موادمخدر در استان البرز داشته ‌ایم، گفت: از این مقدار کشفیات 670 کیلوگرم هروئین، یک تن و 890 کیلوگرم مرفین، 5 تن و154 کیلوگرم تریاک، 665 کیلوگرم هشیش، 11کیلو گرم سوخته تریاک، 163 گرم گراس،30 کیلوگرم شیشه و 60 کیلوگرم سایر موادمخدر بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
سرهنگ علی عسکری روز دوشنبه 26 آذر، در جمع خبرنگاران به افزایش 50 درصدی کشفیات نسبت به سال گذشته اشاره کرد و افزود: در عملیات مشترک برون استانی تقریبا 2.8 تن مواد مخدر کشف شده که این مقدار در استانهای همجوار بوده و با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضایی انجام شده است.
,
 
,
وی با بیان اینکه در سال جاری در استان البرز تقریبا 569 نفر قاچاقچی و حمل‌ کننده موادمخدر دستگیر کرده ‌ایم، اظهار داشت: 2هزار و 210 نفر توزیع‌ کننده خرد در محلات، 8 هزار و 750 نفر نگهدارنده مواد مخدر که تعداد بالایی از این افراد توزیع ‌کننده خرد هستند هم دستگیر شده‌ اند.
,
 
,
وی تصریح کرد: بالغ بر 14 هزار نفر معتاد متجاهر جمع ‌آوری شده است و تعداد 215 خودرو از قاچاقچیان موادمخدر توقیف و 34 باند مواد مخدر متلاشی و 3 قبضه اسلحه جنگی از این افراد کشف شده است.
,
 
,
عسکری با بیان اینکه 161 مرحله طرح کنترل محورهای مواصلاتی اجرا شده که در اجرای این طرح‌ها 2 تن و 420 کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است، گفت: در طرح پاکسازی نقاط آلوده یک تن و 111 کیلوگرم مواد مخدر کشف شده و 5 هزار و 527 نفر هم دستگیر شده‌ اند.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: 32 طرح ارتقا امنیت اجتماعی در سطح مناطق در سال جاری اجرا شده که در این طرح‌ها 313 کیلوگرم مواد مخدر کشف شده و 562 نفر دستگیر شدند.
,
 
,
عسکری ادامه داد: در یک ماهه آذرماه سال جاری 37 نفر قاچاقچی دستگیر و 2 نفر حمل‌کننده مواد مخدر و 835 نفر نگهدارنده مواد،160 نفر خرده‌ فروش و توزیع ‌کننده، 535 نفر معتاد متجاهر و 300 کیلو مواد مخدر که عمده آنها تریاک و هروئین بوده کشف شده است.
,
 
,
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز در خاتمه اظهار داشت: مرکز مشاوره ما با حضور کارشناس مجرب در زمینه مشاوره و روانشناسی در ستاد مبارزه با مواد مخدر استان در قالب ارائه خدمات مشاوره ای به شهروندان در زمینه آسیب های اجتماعی و پیشگیری از گرایش افراد به مصرف مواد مخدر فعالیت می کند. 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه