اخبار داغ

مدیرعامل هلال احمر کرمانشاه عنوان کرد؛

آماده‌باش ۱۰۰ تیم هلال‌احمر/ مردم خونسردی خود را حفظ کنند

آماده‌باش ۱۰۰ تیم هلال‌احمر/ مردم خونسردی خود را حفظ کنند
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از آماده‌باش ۱۰۰ تیم هلال‌احمر استان خبر داد و گفت: مردم خونسردی خود را حفظ کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا آرش لهونی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مرصاد، اظهار داشت: بلافاصله بعد از وقوع زلزله ۵.۹ ریشتری ساعت ۱۷:۱۱ دقیقه آماده‌باش کامل به نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر استان اعلام شد و سریعا ۶ تیم ارزیاب به منطقه اعلام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

وی افزود: گزارشی که از تیم های ارزیاب حاضر در مناطق زلزله زده دریافت کردیم هم نشان می‌دهد که هیچ تلفات جانی در منطقه نداشتیم.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر ۱۰۰ تیم عملیاتی آماده را در جمعیت هلال احمر استان داریم که در صورت نیاز مناطق زلزله‌زده به امدادرسانی این تیم‌ها سریعا به منطقه اعزام می‌شوند.

,

لهونی ادامه داد: همچنین رییس سازمان هلال احمر نیز به استان‌های معین دستور داده است که در صورت نیاز استان کرمانشاه نیرو و امکانات خود را اعزام کنند، اما تا کنون ضرورت درخواست اعزام نیرو نبوده است.

,

وی با اشاره به پس لرزه‌هایی که بعد از زلزله ۵.۹ ریشتری رخ داده، از مردم خواست خونسردی خود را حفظ کنند و در صورت نیاز به کمک با شماره ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس برقرار کنند.

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه