اخبار داغ

مسؤول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری همدان:

«آخرین ماهی» به جشنوراه پویانمایی تهران رسید

«آخرین ماهی» به جشنوراه پویانمایی تهران رسید
مسؤول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری همدان گفت: پویانمایی «آخرین ماهی» به کارگردانی محمود صائمین به بخش مسابقه جشنواره پویانمایی تهران در اسفندماه راه پیدا کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داوود عبدالملکی امروز در گفت‌وگو با نافع اظهار کرد: امسال 5 فیلم مستند در دست تولید داریم که همگی مراحل پایانی را می‌گذرانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با بیان اینکه 10 طرح و فیلمنامه داستانی و مستند نیز آماده تولید است، افزود: برخی از این فیلم‌ها اکران تلویزیونی خواهند داشت و برخی در جشنواره‌ها شرکت می‌کنند.

,

مسؤول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری همدان بیان کرد: پویانمایی «آخرین ماهی» به کارگردانی محمود صائمین به بخش مسابقه جشنواره پویانمایی تهران در اسفندماه راه پیدا کرده است.

,

وی تصریح کرد: مستند «روزهای خاکستری» به کارگردانی کیارش کرمی به پایان رسیده و مراحل پایانی را طی می‌کند که این مستند به موضوع عکاسی قدیمی و آنالوگ در همدان پرداخته است.

,

عبدالملکی یادآور شد: مستند شهرزیرمینی با موضوع سامن و ارزانفود نیز به کارگردانی میلاد مستقیمی در حال انجام است و مستند «سید جواد» به کارگردانی علی آقامحمدی نیز مراحل پایانی را طی می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه