اخبار داغ

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس عنوان کرد؛

لزوم تبیین آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی/ ساماندهی فضای مجازی در مجلس پیگیری می‌شود

لزوم تبیین آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی/ ساماندهی فضای مجازی در مجلس پیگیری می‌شود
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در کمیسیون اجتماعی مجلس درباره فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی موضوعاتی را داشتیم که پرداخته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح الله بابایی صالح در گفت‌وگو با  شاخص، با اشاره به آسیب‌ها و تهدیدهای فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اظهار کرد: طبیعتا هر تکنولوژی همراه با تهدید و آسیب است و این مسئله اجتناب ناپذیر می‌باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: نحوه استفاده درست از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به ویژه اینستاگرام را باید از ابتدا به فرزندانمان آموزش دهیم.

,

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: فضای مجازی بدون شک هم مزیت و هم تهدید دارد؛ به همان اندازه که برای جامعه مفید است نیز آسیب‌هایی را به دنبال دارد.

,

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: فضای مجازی همانند یک چاقوی دولبه است که باید استفاده صحیح از آن را به خوبی یاد گرفت تا بیشتر بتوانیم بهره ببریم تا اینکه زیان ببینیم.

,

بابایی صالح عنوان کرد: در کمیسیون اجتماعی مجلس درباره فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی موضوعاتی را داشتیم که پرداخته شده است.

,

وی تصریح کرد: این مسئله بیشتر به کمیسیون قضایی و صنعت و معدن مربوط می‌شود که باید به طور تخصصی درمورد کنترل و بررسی فضای مجازی تصمیماتی را اتخاذ کند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه