اخبار داغ

در راستای محرومیت زدایی دربام نفت ایران:

احداث زمین چمن مصنوعی بسیج درگچساران/وقتی سپاه در محرومیت زدایی پیشتاز است+تصاویر

احداث زمین چمن مصنوعی بسیج درگچساران/وقتی سپاه در محرومیت زدایی پیشتاز است+تصاویر
گلنگ احداث زمین چمن مصنوعی فوتسال در راستای محرومیت زدایی دربام نفت ایران با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد درگچساران برزمین زده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب،گلنگ احداث زمین چمن مصنوعی فوتسال در راستای محرومیت زدایی دربام نفت ایران با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد درگچساران برزمین زده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آفتاب جنوب,

, , ,

سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب فرمانده سپاه ناحیه گچساران درحاشیه این آیین در گفت گو با این پایگاه خبری تحلیلی گفت:ساخت و احداث اماکن و نیز توسعه امکانات ورزشی در راستای محرومیت زدایی هرچه بیشتر مناطق این شهرستان  از اهمیت ویژه ای برخوردار است و سپاه ناحیه گچساران با جدیت بیشتری به این موارد خواهد پرداخت.

,

, ,

 وی افزود:سپاه ناحیه گچساران علاوه بر اجرای طرح های عمرانی و فرهنگی به راه اندازی اماکن ورزشی هم همت گمارده است که ساخت استخر پیشرفته "شهید حججی" بسیج  این شهرستان از نمونه های بارز این اقدامات است.

,

, ,

فرمانده سپاه ناحیه گچساران اظهارکرد:امروز نیز به لطف خداوند زمین چمن مصنوعی فوتسال این شهرستان به مساحت یکهزارو 500متر مربع و با اعتبار اولیه 250میلیون تومان کلنگ زنی شد که تلاش می شود این زمین ورزشی در بهار سال آینده به بهره برداری کامل برسد.

,

, ,

نورایی نسب تصریح کرد:دراین راستا هم تلاش می شود تا در دیگر نقاط محروم این شهرستان با توجه به کمبود امکانات و اماکن ورزشی چنین اقداماتی صورت گیرد و این مناطق شناسایی، اولویت بندی و اعتبار لازم برای تهیه و ساخت آن‌ها نیز تامین شود.

,

, ,

فرمانده سپاه ناحیه گچساران درادامه گفت:سپاه پاسداران در کنار کمک به تامین امنیت و دفاع از کشور، خدمت به محرومان  و اجرای طرح های محرومیت زدایی را رسالت بزرگ خود می داند.

,

, ,

گفتنی است زمین چمن مصنوعی بسیج با تجهزیات کامل فرش چمن مصنوعی، رختکن، سرویس بهداشتی و فنس کشی دور زمین در کنار استخر "شهید محسن حججی" این شهرستان احداث خواهد شد.

,

, ,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه