اخبار داغ

رژیم صهیونیستی مدیر سازمان دیده بان حقوق بشر را اخراج کرد

رژیم صهیونیستی مدیر سازمان دیده بان حقوق بشر را اخراج کرد
دستاویز قرار دادن فعالیت های ضد صهیونیستی مدیر سازمان دیده بان حقوق بشر توسط رژیم صهیونیستی منجر به اخراج وی از سرزمین های اشغالی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛  رژیم صهیونیستی با رد دادخواست دیوان عالی، دفتر منطقه ای عُمَر شاکر (Omar Shakir)، مدیر دیده بان حقوق بشر را اخراج کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

دولت صهیونیستی پاسخ خود به دادخواست دیوان عالی که قبلا توسط شاکر به منظور تلاش برای مبارزه با دستور اخراج علیه وی پر شده بود را ارائه داد.

,

این پاسخ بدین شرح است: "(شاکر) سالها تحریم اسرائیل را ترویج داد و از زمانی که به سازمان حقوق بشری (دیده بان حقوق بشر) پیوست در حساب شخصی توئیتری خود به درخواست تحریم اسرائیل ادامه داد."

,

دولت صهیونیستی همچنین ادعا کرد؛ شاکر که یک شهروند آمریکایی با اصالت عراقی است، قصد داشته تا برای ترویج تحریم رژیم صهیونیستی در کنفرانس فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در سال 2017 به بحرین سفر کند.

,

وی پیش از آن، زمانی که در دانشگاه استنفورد آمریکا تحصیل می کرده، تلاش کرد سازمانی تأسیس کند تا خواستار بایکوت و تحریم رژیم صهیونیستی شود.

,

تصمیم رژیم اشغالگر مبنی بر اخراج شاکر زمانی اتخاذ شد که وی چندین سال متمادی در تلاش برای اثبات بی گناهی خود بود. تصمیم اولیه اخراج شاکر از سوی آریه دِری، وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی، طی پیشنهادی به گیلاد اردان، وزیر امور استراتژیک اسرائیل، ارائه شد. دِری اعلام کرد که شاکر باید اخراج و مجوز اقامت وی لغو شود.

,

در ماه مه سال 2018، دِری دستور لغو مجوز کار شاکر را صادر کرد و با دستاویز قرار دادن فعالیت های وی علیه رژیم صهیونیستی و به فعالیت واداشتن دیوان عالی اسرائیلی طی یک دادخواست، او را اخراج کرد.

,

معصومه میرحسینی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه