اخبار داغ

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس:

اشرافی‌گری آسیب جدی در مسیر انقلاب اسلامی/ جوان‌ها الگوی پیش‌رونده در تعالیم اسلامی هستند

اشرافی‌گری آسیب جدی در مسیر انقلاب اسلامی/ جوان‌ها الگوی پیش‌رونده در تعالیم اسلامی هستند
نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از آسیب‌های جدی که انقلاب را در مسیر حرکت توفنده آن تهدید کرده و می‌کند همین اشرافی‌گری است و اشارات مقام معظم رهبری به این موضوع حائز اهمیت است که باید در قول و عمل جدی گرفته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد فلاحتی نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی پیرامون سخنان مقام معظم رهبری 19 دی‌ماه در جمع مردم قم با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری نسبت به پرهیز از اشرافی‌گری در گفت‌وگو با خبرگار خاورستان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی انقلاب طبقه مستضعف جامعه بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهاد فلاحتی نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی پیرامون سخنان مقام معظم رهبری 19 دی‌ماه در جمع مردم قم با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری نسبت به پرهیز از اشرافی‌گری در گفت‌وگو با , خبرگار خاورستان, خبرگار , گار , خاورستان, خاورستان, ، اظهار کرد: انقلاب اسلامی انقلاب طبقه مستضعف جامعه بود.,

 

,

وی افزود: انقلاب اسلامی برآمده از افرادی بود که از اشرافی‌گری رژیم طاغوت و اسراف و تبذیرهایی که در آن دوره می‌شد به سطوح آمده بودند و از طبقه حاکمی که غرق در فساد و تبذیر بودند ناراضی بودند.

,

 

,

انقلاب اسلامی برای مقابله با اشرافی‌گری شکل گرفت

, انقلاب اسلامی برای مقابله با اشرافی‌گری شکل گرفت, انقلاب اسلامی برای مقابله با اشرافی‌گری شکل گرفت,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اصل شکل‌گیری انقلاب اسلامی برای مقابله با حاکمانی که غرق در اسراف شده و فقط به فکر خود بودند، حقوق مردم را رعایت نکرده و بیت‌المال مسلمین را به پای عشرت خود می‌ریختند شکل گرفت. انقلاب اسلامی برای این‌که طبقه اشرافی‌گری را از بین ببرد ایجاد شد که عدالت و مساوات بین مردم جامعه ایجاد کند.

,

 

,

فلاحتی با بیان این‌که این عدل و مساوات پس از انقلاب تا چندین سال ادامه داشت، تصریح کرد: متأسفانه طی یک تا دو دهه گذشته افراد و گروه‌هایی در حاکمیت، خود را از مردم دور کرده و یک طبقه خاصی شکل گرفت که انحصارا همه مواهب و حقوق بیت‌المال را برای خود خواسته و از فضای مردم و توده آحاد ملت فاصله گرفتند و در این شرایط از اهداف و آرمان‌های انقلاب دور شدند.

,

 

,

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری نیز در اکثر سخنرانی‌های خود از شکل‌گیری یک طبقه خاص مدیران و حاکمان را برحذر کرده‌اند.

,

 

,

رئیس مجمع نمایندگان مردم خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی گفت: سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری در جمع مردم قم نشان می‌دهد که برخورد با این پدیده باید جدی باشد و به نحوی این قضیه تقبیح بشود که اگر کسی ادعای اشرافی‌گری داشت و خود را تافته جدابافته بداند احساس کند که در جامعه جایی ندارد.

,

 

,

فلاحتی بیان کرد: مردم با انتخاب خود در مجالس متعدد و در ریاست جمهوری به سمت افرادی بروند که برخواسته از توده آحاد اجتماعی و از متن جامعه باشند.

,

  

,

"نه" به اشرافی‌گری

, "نه" به اشرافی‌گری, "نه" به اشرافی‌گری,

وی اظهار کرد: جوان‌ها با حساسیت به شکل‌گیری طبقه فاسد و اشرافی‌گری "نه" بگویند و همچنین توجه داشته باشند اگر جایی موضوع اشرافی‌گری توجیه می‌شود و به سمتی می‌رود که از آرمان‌های انقلاب اسلامی فاصله می‌گیرد واکنش جدی نشان دهند.

,

 

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از آسیب‌های جدی که انقلاب را در مسیر حرکت توفنده آن تهدید کرده و می‌کند همین اشرافی‌گری است و اشارات مقام معظم رهبری به این موضوع حائز اهمیت است که باید در قول و عمل جدی گرفته شود.

,

 

,

نیروی انسانی پتانسیل قوی در هر کشور

, نیروی انسانی پتانسیل قوی در هر کشور, نیروی انسانی پتانسیل قوی در هر کشور,

فلاحتی با اشاره به مسئله جوان‌گرایی که مقام معظم رهبری در سخنان خود نسبت به اهمیت دادن به جوان‌ها تأکید کردند، تصریح کرد: جامعه ما جامعه جوانی است و نیروی انسانی به عنوان یک پتانسیل قوی در هر کشور به شمار می‌رود.

,

 

,

وی ادامه داد: نیروی انسانی از سرمایه‌های غیر معامله‌ای است که هر کشور دارد. در ایران اسلامی الحمدلله تعداد جوان‌ها قابل توجه است آن هم اقشار تحصیل کرده طبیعی است این‌ جوان‌ها با توجه به سن و سالی که دارند ایده‌ها و آرمان‌هایی نیز دارند که گاها شاید از طرف سالخوردگان مورد توجه نباشد یا آن را خیلی آرمانی نگاه کنند.

,

 

,

پیشرفت تمدن‌ها ناشی از آرمان‌گرایی است

, پیشرفت تمدن‌ها ناشی از آرمان‌گرایی است, پیشرفت تمدن‌ها ناشی از آرمان‌گرایی است,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر همه جوامع و تمدن‌ها پیشرفتی داشتند با توجه به همین دوراندیشی و آرمان‌گرایی‌ها است که به جایی رسیده‌اند و تأکید مقام معظم رهبری نیز بر مدیریت‌های جوان است. مدتی شده که این ضرب‌آهنگ را می‌شنویم.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: حضور جوان‌ها در عرصه اجتماعی می‌تواند مؤثر باشد از این رو مقام معظم رهبری از نهاد‌های حاکمیتی می‌خواهند جوان‌ها را جدی گرفته و باور داشته باشند جوان‌ها به عنوان یک الگوی پیش‌رونده در تعالیم اسلامی مطرح هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه